mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

VATTENKOKNING,KALAS OCH BARNBARNSMYS

Allmänt Permalink16
En dag med fullt upp...
Ses...***
#1 - - yvonne:

Godmorgon! Vattenkokning?? Jag lyckades hålla mej vaken! Morgonkram!

#2 - - Janne:

Morron ! Kommer in som en surrande humla och busar med Peppe och Bamse. Ja det ser ut för att vara ett fint ställe vid vattnet. Här har det kommit ca 5cm snö i natt. Ha det bra !

#3 - - Susanne:

Undrar lite över vattenkokningen? :)
Men det andra lät hur trevligt som helst..

Kramisar

#4 - - Sita:

Tråkigt det där med vattnet, kokas minst 3 min. Avloppet från toan på Svampen. Kram

#5 - - Solglitter:

Ja usch och fy för detta med vattnet...knepigt hur det kunde hända och man undrar ju hur länge det pågått!!
Ha en fortsatt fin vecka vännen
Kram ~Lollo~

#6 - - Gittan:

Här blåser vi nästan bort i dag, hoppas du haft en härlig dag med barnbarnsmys. Kram.

#7 - - Rigmor:

Ja herre gud...undrar just hur många liter vatten jag kokat idag...?? Här hemma har vi eget vatten, men inte på jobbet...Milde tid säger jag, det är inte enkelt att jobba i vården just nu!!
Så kul med kalas, antingen det är för stora eller små. Fördelen med kalas för de mindre, det bjuds ofta på godis också...
Ha en skön fortsättning på kvällen!!
Kram kram

#8 - - fia:

Hörde precis på nyheterna om att Örebro hade dåligt vatten.. :(
sicket slit!
Skönt det kan balanseras upp med lite barnbarnsmys!
kram
Fia

#9 - - Hebbe:

Kväller,,Men du va jobbigt att koka skitvattnet,,måtte dom få ordning på eländet fort nog..Jag är nu hemma igen efter denna Vretatripp.Full vinter fick vi oxå,inte så kul..Haé Kram.

#10 - - yvonne:

Godmorgon Ha en bra tisdag vännen! Morgonkram!

#11 - - ansepanse:

jo, jag hörde på nyheterna att Örebroarna får koka sitt dricksvatten nu
ha det gott
kramar

#12 - - yvonne:

Nu ska jag natta mej Ställer två säckar innanför dörren De är fulla med kramar och pööösssar!

#13 - - yvonne:

Nu ska jag natta mej Ställer två säckar innanför dörren De är fulla med kramar och pööösssar!

#14 - - TantGlad:

God morgon.
Vattenkokning?....hmmmm hihihi.
Rolig bild.
Ha en tokskön dag nu.
Hejsvejs och kram!

#15 - - Ama de casa:

Trist med vattenkokningen... Såg på Sitas kommentar vad som hänt.

Men det andra lät väldigt trevligt :-)

#16 - - Rigmor:

Tittar bara in och hoppas att allt är okey!!
Kram kram

Till top