mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

"SOMMARVÄRME"**

Allmänt Permalink7
Idag har det utlovats upp till femton plusgrader, rena sommarvärmen. Det gäller att njuta nu, jag såg på vädret i går att det kommer ett bakslag till helgen eller början av nästa vecka. Men det är ju inget konstigt egentligen, helt normalt. Det är bara det att man blir bortskämd med det sköna vädret...
Igår var jag och fick fötterna vårfina,det är skönt...och det gick bra trots bandaget.Hon tog mindre vatten till fotbadet så det inte gick över.
Nu blir det en härlig tur ut med hundarna, sen till affären och bunkra upp.
Ses....♥
 
#1 - - Ama de casa:

Hoppas det där bakslaget uteblir - åtminstone till helgen :-)

#2 - - Rigmor:

Ja det gäller att njuta så länge det varar, vädret alltså!! Om jag orkar ska jag försöka tassa ut lite på eftermiddagen, en liten stund i solen kan ju inte skada...Febern går opp och ned, och däremellan blir jag sjöblöt av svett, så något är det väl som ska ut...
Men Bamseplutten då, och när du skrev just om cockerögon så har jag i bakhuvudet att en gammal vän en gång också hade problem med sin hunds ögon. Men vad jag kommer ihåg så var det "bara" en gång, så jag håller tummarna!!
Ha en fortsatt skön vårdag, och bodde vi lite närmare varandra skulle jag skicka med en beställning till Maxi, är så förtvivlat godissugen...
Kram kram

#3 - - Gittan:

Ja det vill till att vårstäda kroppen också, fötterna inte minst och hoppas såret är bättre. Det är ju inte konstigt om det blir ett bakslag så varmt som det är och har varit några dagar. Men man får njuta så länge solen är kvar.
Ibland är det eko i kyskåpet så det behövs lite påfyllning i bland.
En solig kram från Västervik.

#4 - - ansepanse:

mamma berättade över telefon i morse om bakslaget som komma ska, ja, ja, det är ju så det är :(
Sv: http://www.fastinghalsband.se/catandog-s-fastingskydd.html
den här gången testar jag den här nya istället, jo, den röda brickan fungerade fullt ut på Sluggo, den håller i två år, på Nemo inte helt hundra procent men rätt bra, jag kombinerar med att använda bärnstenshalsband också :) jag vill ju inte använda de där gifterna
kramar vännen <3

#5 - - Hebbe:

Ja fattar inte hur vissa vaknar till sans utan morgonkaffe..Sol o fint +18 just nu,en svag vind rufsar till håret,,inte mitt jag har keps..Haé Kram

#6 - - Moi:

Jag tror att Peppe behöver solglasögon....
Jag fixade ett härligt fotbad här hemma igår. Det är bland det skönaste som finns och så luktar det så gott efteråt ...
Kram ♥

#7 - - fia:

Hoppas du är bättre i ditt ben nu.
Coolt foto. Hur fixar man det??
Här har det också varit soligt.
kram
Fia

Till top