mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

NÄR MAN INTE MÅR BRA = BLOGGPAUS

Allmänt Permalink20
Jag har inte orkat bloggat just nu, men jag piggnar säkert till.....
Kram på er..♥
 
#1 - - Rigmor:

Vännen...jo jag förstod att det var något, lite tankeöverföring nästan, när jag tittade in och sen fick din kommentar. Ta det nu lugnt och låt kropp och hjärta återhämta sig, allt annat hinns med. Synd att vi inte bor närmare varandra, då hade jag kunnat hjälpa dej lite med hundarna. Fast djur är förståndigare än man tror, de vet säkert att matte inte orkar just nu, och då går det bra med mys i sängen också.
Inte missar du något när det gäller vädret iallafall, snöfallet har nu övergått i regn här. Blask. Tycker inte om.
Krya nu på dej vännen, och var rädd om dej!!
Kram kram

#2 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Hej ta det lugnt och så hoppas jag att du snart är tillbaka igen :)
Ta hand om dig och dina många kramar till fina du

#3 - - Susanne P:

Men uschiamej...det låter inget vidare.
Krya på dej!
Jag sänder lite energikramar till dej.

#4 - - ansepanse:

krya på dig, saknar dig
bamsekramar <3

#5 - - Gittan:

Hoppas att du snart är på banan igen. Kram.

#6 - - yvonne:

Jag förstod att du inte mådde så bra vännan! Ta det lugnt och låt det ta den tid som behövs!! Stor säck sätter jag till dej som du kan ta av när du vill.. ja du vet att det är kramar och pööösssar i säcken!!!

#7 - - mickis:

Man får lov att ta en paus ibland..
Hoppas du snart mår bättre :-)
Krya på dig!
Kram❤

#8 - - Herr Nilssons Fru :

Lämnar en stor Kram o hoppas du snart är bra och återkommer.
Kramiz

#9 - - Hebbe:

Mors,,Låt det ta den tid som behövs,,sen kommer du igen pigg och kry..Haé Kramen.

#10 - - Sita:

God morgon. Kryarej snart så du kommer åter. Thea har fått magsjuka, hoppas Ellinor klarar sej. Hon vill ju inte åka till BB o spy där. Kram

#11 - - fia:

Krya på dig och hoppas att du ska få lugn och ro. Skickar dig goda tankar.
varm kram
Fia

#12 - - Camilla:

Ibland behöver man en liten paus från allt, för att återigen uppskatta vissa saker!
Hoppas du mår bättre snart!!!

Stoooooooor Varm Kram! <3 <3 <3

#13 - - eva:

Var dag är en sällsam gåva . . . . . .
Ibland behöver man 'bara vara'.
Styrkekram/ Eva

#14 - - yvonne:

Nattikram och pööösss!

#15 - - Gittan:

Krya på dig, Massor med Kramar.

#16 - - Anki:

Hoppas du är på bättringsvägen - krya på dig!
Kram

#17 - - Aurora:

Kram kram.

#18 - - yvonne:

Godnatt ! Jag blev glad över att höra av dej. Ha det så bra vännen. Här får du en säck till!! Nattakram och Pööösss!

#19 - - ansepanse:

Sv: kan riktigt se hur Bamse springer iväg med kuddarna när du bäddar rent :)
hoppas att du mår bättre
kramar vännen

#20 - - Hebbe:

Hejsan Mita,,hoppas din återhämtning går bra..
Har varit och kollat på Tranor på Fm..
Växlande sol och mulet +10 just nu,lite kall vind...
Ja strömming kan man säkert variera på 100 olika vis,,bäst är nog vanliga stekta strömmingsflundror med mycket dill..Haé Kram.

Till top