mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

DÄCKAD AV EN INFEKTION

Allmänt Permalink20
Besöket på vårdcentralen i går resulterade i en kraftfull antibiotika kur. Omläggning av såret varannan dag hos sköterskan.En elak bacill som tagit sig in i såret tydligen och gör att jag mår urkass helt enkelt.I går sov jag hela eftermiddagen med två hundar tätt intill. Dom är inte vana att matte ligger så där. Men det var skönt med värmen dom gav eftersom jag frös så mycket, kanske beroende på febern.
Idag är jag piggare även om det värker,det blir en lugn dag idag också.
Men fy så trött man blir på grådisvädret. Nu längtar man verkligen efter solen.....
Ses...♥
#1 - - Hebbe:

Usch o fy,,hoppas du piggar på dig,inte kul att få en infektion i såret,,min förkylning ska jag nöta ut fort nog,ledvärken är mindre i dag,men hostan river ordentligt i halsen..Se så,Nu kryar vi på oss både du o jag..Haé Kram.

#2 - - Sita:

Så trist med baciller. Trött blir du av pencelinet med, blir jag iaf. Hoppas du blir bättre nu. Kram

#3 - - yvonne:

Men vännen ... var har du ett sår?? Man blir ju så trött av infektioner.......Jag preparera mej för jag är störtförkyld... Vila och krya på dej..Kramen!

#4 - - Susanne:

Men usch så tråkigt.. Förstår att det uppskattas med värme från gullhundarna när du är så sjuk. Men jag försöker läsa mig till vad som hänt med din fot. Eftersom du har sår och det behöver läggas om? Hoppas det inte är allt för allvarligt och att du inte gjort dig illa? Krya på dig! <3

Kramisar

#5 - - Hebbe:

Ja Grattis till silverplatsen..Fortsätt med att bli bra nu i foten..Haé Kramen.

#6 - - Decdia:

Usch vad trist! Men förhoppningsvis känner du dig bättre snart, antibiotika brukar hjälpa fort. Krya på dig!

#7 - - Nett:

Usch då, hoppas att antibiotikan hjälper dig fort till att må bättre. Kram

#8 - - Henrik Olsson:

Krya på dig!!!

#9 - - Gittan:

Hoppas du kryar på dig fort nu och med antibiotika brukar det ju hjälpa ganska fort. Tillåt dig att vila om du behöver och två varma kompisar kanske påskyndar tillfrisknandet hoppas jag. Massa krya på dig kramar kommer här. Kram Kram

#10 - - yvonne:

Naturligtvis ska man alltid ha munnen stängd när man äter .men med dessa ska munnen hållas stängd hela tiden när du äter den!! Jaa det stämmer att du hade ett sår på ena vristen ,det hade jag glömt! ta nu hand om dej så att det läker fort och bra!! Kram!

#11 - - Moi:

Vilken tur att du fick medicin som snart får dig att må bättre! Men det är väl självklart att du blir trött, du har ju både en infektion och antibiotika!
Ta det lugnt och krya på dig!
Kram

#12 - - TantGlad:

Hoppas du blir bättre och visst längtar man till solen. Bara att hålla med!
Kram

#13 - - Rigmor:

Men åhhhh vännen, var det så illa? ? Nu får vi hoppas att pillerkuren gör susen, men jag förstår att det tar på krafterna. Lite sol skulle ju bättra på det hela!
Krya på dig! !
Kram kram

#14 - - yvonne:

Nattikram och Pööösss!

#15 - - fenixmona:

Men fy, stackars dig! Hoppas att det nu ger sig snabbt med antibiotikan! Krya på dig! Kramiz

#16 - - yvonne:

Godmorgon! hann du läsa något innan du slocknade??? Morgonkram!

#17 - - Anki :

Stackars dig... hoppas nu du repar dig snabbt och slipper värken!
Krya på dig!
Kram

#18 - - Melody and M.E:

Hoppas du fått sova gott och att antibiotikan gör nytta snabbt!
Krya på dig kramar!
M.E

#19 - - Veiken:

Det låter inte roligt med en infektion i ett sår. Jag hoppas verkligen att antibiotikan gör det den ska! Krya på dig! Kramar

#20 - - Kaffehörnan:

Aj stackare kram

Till top