mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

VINTERN KOM I DAG

Allmänt Permalink6
Det har snöat lite av och till under dan,inte mycket, men så pass att det är ett vitt täcke som gör att det blir så vitt och fint. Det räcker så bra med det här tycker jag....
 
                                 
#1 - - mickis:

Vad mysigt :-)
Jag vill oxå ha snö :-)
Kram

#2 - - Gubben:

Samma här!
Får väl säga som alla andra "det lyser upp".
Snart är det vår och sommar!

#3 - - Sita:

God morgon Mita. Här har det snöat i natt igen, tredje i rad. Vi har även fått kylan, nästan -10 grader. Kram

#4 - - moi:

Enda fördelen med snö är att det lyser upp. Kanske inte så "bara" för vi har ruskigt grått och trist.
Men snö? Nu? Nej tack!
Kram

#5 - - Sanna:

Samma väder här och håller med dig, inte skoj och vill ha vår...NUUUUU...

Kramen/S

#6 - - yvonne:

Ingen vinter här!!! kram!

Till top