mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

SNART ÄR DET SLUT

Allmänt Permalink17
På tråkiga Januari, det är en sån rakt igenom trist månad. Vintern är inte min grej och ändå så är man född i denna månad, hellre då slutet av Februari eller Mars när det börjar lätta upp lite och man ser ett slut på vintern.
Men som sagt, snart har vi betat av Januari, snöar gör det och ska fortsätta tydligen. Inga jättestora mängder här men skottning är det varje dag just nu.
Mina raringar ska ut och jag också, det är bara att bylta på sig och pulsa iväg.....
Slå igen datorn, borsta tänderna och torka håret.Sen är man redo
Ses....♥
 
thursday-graphics-33.jpg
#1 - - browneyedgirl:

Härligt med ny månad :) Ett steg till närmare vår...
För nu skulle jag kunna tänka mig sol och värme.
Kramen <3

#2 - - Herr Nilssons Fru :

❤Grattis på födelsedagen❤
Ja januari är en månad som går lite på halvfas för de flesta, men de e ändå månaden som börjar varje nytt år, oh så fyller du år:) Oh jag födde mitt första barn just i januari, tyckte de var bra första i första liksom :) Precis som din mamma säkert kände när du föddes.
Nu går de fort mot våren, februari är kort o sedan kommer den fina månaden mars.
Kramiz o ha nu en redigt fin födelsedag

#3 - - Dehäreja:

Tiden och vädret kan vi inte göra mycket åt och tur är väl det! Ljust och fint blir det i alla fall av snön som för tillfället har kommit i ganska rikliga mängder, vilket vi inte är så bortskämda med här på slaskkusten... Jycken och jag kommer just utifrån och det var riktigt behagligt väder! -4
grader och så gott som vindstilla! DET hör verkligen till ovanligheterna här!
Det blir vår så småningom Mita ;)

Varm kram!

#4 - - Anki:

Skönt att januari strax är slut... februari är en kort månad... och sen kommer våren!
Grattis på Födelsedagen!
Kram

#5 - - moi:

Är det födelsedag idag??
Om så är ber jag att få gratulera!
Men som du säger, det finns roligare månader att fylla år i!
Kram o ha en bra dag!

#6 - - Ama de casa:

Jag undrar också om det är just denna dag i januari som du är född?
GRATTIS i såna fall. Eller grattis i alla fall - i för- eller efterskott :-)

Januari är inte den roligaste månaden, fast här har vi haft hyfsat fint ändå :-)

#7 - - Ama de casa:

sv: Det blev fläskkarré med potgratäng (lite småfusk... ;-) ), Lallerstedts bea-sås och en sallad till :-)

#8 - - Henrik Olsson:

Det blir kanske vår snart! :)

Vilken fin bakgrundsbild du har på din dator! :)

#9 - - Villa Freja:

Ja å vad jag längtar till våren nu. Kram.

#10 - - yvonne:

Ja man får gardera sig! Snön yr här med! Kram !!

#11 - - Hebbe:

Ja bra karl reder sig själv sägs det,,jag är glad att mamma var så framsynt så hon visade och lärde hur man syr stickar och virkar,jag har haft stor nytta av detta genom åren..
Det flög några snökorn här mitt på dagen,-2,9 just nu.Haé Kram.

#12 - - Decdia:

Maj är nog min favoritmånad, men alla mellan 5-9 är helt okej oftast. ;)

#13 - - Decdia:

Är det idag du fyller år? Grattis i så fall!!

#14 - - Aurora:

Ett stort rungande grattis härifrån. kram

#15 - - Ama de casa:

sv: Jamen då väljer jag bara ett av alternativen:

GRATTIS just idag! :-)

#16 - - Susanne Jonsson:

Ja äntligen är vi en hel månadssteg närmare våren!! Hur bra är inte det??? Jag blir så glad när jag är ute och promenerar vid tre-tiden för det är fullt dagsljus här då, och det var länge sedan det var fullt dagsljus vid tretiden på eftermiddagen!! Det känns att våren är i antågande... snart så börjar jag plantera vårens blommor också! Härligt :)

#17 - - Annika:

Vet inte om det är idag du fyller, men grattis iallafall för om inte det är idag så har du ju redan fyllt. Visst är det skönt att Januari nu är över. Vi håller tummarna för att vi får en solig Februari.
Kramen

Till top