mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

SKRIVA ELLER INTE

Allmänt Permalink11
Idag har Amanda och Ida varit här hela dan så det har varit full sysselsättning, och tiden går fort när man har roligt.
Ikväll när dom åkte hem så blev till att röja undan och hundarna fick en längre promenad. Nu har jag däckat i soffan med en mugg te och ska varva ner med Maria Wern...
Ses...♥
 
#1 - - yvonne:

Sötnosar!!!!!Jag såg också Maria Wern och höll på att bita isönder kudden.. Nattikram och nattapöööössss!

#2 - - Dehäreja:

Full sysselsättning.... jaa det är dom bra på att ge oss, dom söta ungarna! En härlig bild att bli glad av :)

#3 - - Herr Nilssons Fru :

Underbara små tjejer ❤ de e allt speciellt med de små barnbarnen och kul man får låna dem emellanåt :)
Såg oxå Maria Wern, spännande upplösning i afton.
Nu ska kylan komma i slutet av kommande helg sägs de, kan nog bli skönt med lite kall luft - de tillhör ju årstiden.
Ha en skön onsdag
Kramiz

#4 - - Kenneth:

Man måste ju inte skriva varje dag eller mycket heller för den delen :)

#5 - - fia:

Sött!!Man blommar upp när barnbarnen kommer sen kroknar man..haha
kram
Fia

#6 - - Fenixmona:

Här var det också förnyelse! Fint! Mycket lättare att läsa nu! Kramiz

#7 - - Hebbe:

Mors,,Ja du,vem har tid att skriva i bloggen när man har barnbarnen hos sig,,mysigare att Snooza tycker jag..
Ja visst ska man ha lite tålamod när man släktforskar,lite envishet är inte fel heller..Men det kommer när man väl kommer igång..Haé Kram.

#8 - - Janne:

Morron ! Ja vädret är mycket märkligt för denna årstid. Här packar jag ner grejor både inne hos Lilly och hos mig då vi snart skall flytta. Ha det bra !

#9 - - camilla:

Jäklar vad spännande det var på Maria Wern.
Kram!

#10 - - Hebbe:

Mors,,Jag hoppas på riktigt kyligt väder några dagar så fästingarna fryser ihjäl,,annars kommer 2014 att bli ett fästingår utan dess like..Halva vintern har ju gått nu,så den blir ju kort även om den kommer nu..Haé Kram.

#11 - - yvonne:

Det är inte var dag man blir tagen på sängen,(inga dumma fantasier nu)*L*. Jag skulle behöva nån som puffar till mej när jag somnar framför TV .. ha en bra dag! Kramen! ♥ ♥

Till top