mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

REGNET DET BARA ÖSER NER

Allmänt Permalink15
Visst låter det klyschigt? Många som skriver om det usla vädret, men inte klaga, det finns så mycket sämre väder på andra håll så nu kniiiper jag..**
Vi ska i alla fall gå ut jag och hundarna.Redan onsdag och mitt i veckan. Fylla på i förråden måste jag göra, så det blir en tur till ja vadå? 
Ses....♥
 
#1 - - Hörni!:

Ja ut måste man ju när man har hund, det tycker jag är tur, trots det trista vädret. :)

#2 - - Rigmor:

Eftersom Bamse slickar sej om nosen så blir det väl dels en tur till Wasa för att köpa en rejäl bakelse till de fyrfota och sen kanske en till Maxi också...??Men vädret...ja nu var väl inte jag så morgonpigg som du då idag, men här...solen bryter så sakta igenom alla gråa moln, hoppas bara att den segrar också!!En riktigt skön morgonpromenad i skogen är också avklarad, alldeles tyst och alldeles vindstilla. Känns som en riktigt bra start på min lediga dag!!
Ha det så gott vännen!!
Kram kram

#3 - - carina:

Oavsett väder, måste alltid vovsarna ut. Men du vet ju att jag och Izor gillar att promenera i skoterspåren :)
Så snö å minusgrader kan vi väl ändå få? :)
Kramen vännen♥

#4 - - Dehäreja:

Bamse som skickar slängpuss.... det räcker för mig ♥ (glömmer att läsa)

#5 - - ansepanse:

nej, jag klagar inte :) jag vill INTE ha snö och kallt :)
ha en bra dag nu
kram vännen <3

#6 - - Paula´s Blogg:

Här småduggar det lite o känns faktiskt lite kyligare..dendär "Rysskylan" ser ut att komma i morgon ..på eftermiddagen hinner den hit....Få se hur kallt det kommer att bli nu då...snö har dom lovat också..t.o.m i södra Finland...Har nyss tvättat bilen också...

Ha en bra dag!

Kram

#7 - - Esmeralda:

Vad fina dina hundar är :D

#8 - - Kenneth:

regnade i morse men sluta tills jag skulle cykla till jobbet tur det :)

#9 - - Hebbe:

Ja då flyger våra tankar i ungefär samma bana,,mild vinter ger en fästingsommar sen,,o denna vinter är ju mildare än mild..Haé Kram.

#10 - - moi:

MAXI!!!
Hör väderprognosen just nu och de "varnar" för åtskilliga minusgrader inom det närmaste.
Så jag tänker icke klaga på det här skittråkiga, förbaskade regnandet ;)
Kram

#11 - - Ama de casa:

Haha! Peppe ser till att ta den högsta platsen på stenen, och Lill-Bamse får nöja sig med andra plats på pallen ;-)

#12 - - ansepanse:

Sv: jo, sista delen kommer ju ikväll och den blir säkert lika spännande
ha en fin kväll nu
kramar <3

#13 - - Susanne:

Men nu skulle kylan komma ändå. Fast jag tycker det är för sent. Nu kan det lika gärna vända och bli varmt istället ;)
Men Men.. Kyla och snö skulle komma på fredag om jag inte är felinformerad..
Barnen och hundarna lär bli glada i alla fall..

Kramisar

#14 - - Henrik Olsson:

Jag är så trött på regnandet nu!!

#15 - - Decdia:

Det är riktigt grått nu, trist som bara den. Hoppas det blir vår snart, men det kan man väl inte riktigt hoppas på riktigt än va?

Till top