mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

MÄTT SÅ MAGEN NÄSTAN KÄNNS "OBEKVÄM"

Allmänt Permalink11
Idag så blev det ingen lunch utan en macka bara. Inte undra på att jag var superhungrig förut, och jag hade gjort en stor lasagne så vi kunde gotta oss riktigt gubben och jag..*L* och bra är det att den räcker i morgon också, om det inte kommer några matgäster..ibland så händer det..* blink*...
Jag fick tummen ur på eftermiddagen och plockade ner julgardinerna i köket och även ljusstakarna i fönstren där. Så en bit på väg har jag kommit..**
Än har det inte kommit nån snö som dom pratat om, men kanske det är vitt på marken i morgon när man drar upp persiennen.
Nu ska jag och magen fortsätta jäsa i soffan....phuuu....
Haa de....♥
 
 
                    
#1 - - yvonne:

Nu ska jag krypa ner i sängen och "titta" på film... Nattakram och nattapööööössss!

#2 - - fenixmona:

Ingen snö här heller och jag hoppas vi slipper! Kallare har det i alla fall blivit och kallare ska det bli. I fjol hade vi barmark och mycket frost, men tyvärr så minskade inte skaran varken av fästingar eller mördarsniglar...tvärtom. Kramiz

#3 - - camilla:

Här är allt bortplockat.
Och snö fick vi...tyvärr :(
Kram!

#4 - - yvonne:

Godmorgon! Jag tyckte det var en skitfilm så jag struntade i att se den.Ha en bra lördag! Morgonkram!

#5 - - moi:

Lasagne - sååå gott! Och värt att knäppa upp byxorna för!
Här är ingen snö - än, men jag misstänker att den kommer.
Ha en kul lördag!

#6 - - En plats i solen:

Det är nästan jobbigt när man äter så mycket att man nästan spricker... eller ja det känns så iaf :)

Ja den låten är underbar :)

#7 - - Paula´s Blogg:

Jodå, snön hade kommit igår på morgonen!
Idag har vi -10 grader o snöbyar! Nu är det vinter!
Idag tänkte jag plocka ner lite eljlusstakar ur fönstren. Granen vet jag inte när vi tar bort. Måste ha hjälp med en alltså! Gardinerna är bytta....!

Ha en bra lördag!

Kram

#8 - - Rigmor:

Och dagens väderrapport...SPÖSNÖ!! Man blev naturligt röd om kinderna på morgonpromenaden...och jag välsignar verkligen mina nya IceBugs, behövde inte gå på helspänn och undra vart alla de små vattenpölarna nu låg frusna under snön i skogen...För att inte tala om på "stora" vägen, där jag tyvärr måste gå en liten bit, kändes verkligen att jag hade fulldubbat!!
Idag ska vi ut på turné, eller till mannens syster i Katrineholm (de som har stuga i Dalarna också), så det vore ju skönt om det avtog lite med snöandet.
Ha en riktigt skön lördag vännen, och ge nospussar till de fyrbenta!!
Kram kram

#9 - - Solglitter:

Snö här med...ljust och vitt..det välkomnar jag så länge det inte blir för mycket och så länge det får vara vitt och rent...hiih..
Ha en fortsatt fin helg♥
Kram Lollo

#10 - - Villa Freja:

Prefekt att laga mat som räcker till två middagar, men förstås också härligt med middagssällskap - det väger ju upp det tråkiga i att laga mat, helt klart! Kram.

#11 - - mickis:

mmmmm lasange som är så gott :-)

Ha en skön söndag!
Kram

Till top