mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

KURA SKYMNING

Allmänt Permalink7
Jag har sagt det förut och jag kan säga det igen, att sitta och se hur det sakta skymmer på det är mysigt. Man blir lite härligt dåsig, och med hundarnas snusande bakom ryggen skulle jag lätt kunna slumra till..*L*...
Bamse är nog bra trött. Martin var här förut och dom två kan konsten att busa upp varandra. Till sist får farmor komma och styra upp det hela, men man har ju vanan inne, ja med att hålla ordning på hundar och ungar..*L**
Mest gråväder har det varit, när vi gick med hundarna vid Munkatorp trodde jag nästan att solen skulle orka genom molnen, men så blev det inte....
Nej nu tror jag baske mig att jag myser in mig hos hundarna en stund innan gubben kommer och säger att det är dags för kvällsrundan. Ögonen far ihop mer och mer..***
Ses...♥
 
                           
 
#1 - - yvonne:

Fick du nän mysstund??Jo du...om du bara visste hur mycket motion jag får av allt letande!Han har ju alzheimer så han förlägger saker iett! Kram!

#2 - - yvonne:

Nu kommer jag för att ge dej nattakram och Pööösss!

#3 - - fenixmona:

Solen var framme här på förmiddagen och det var svinkallt med -11 grader och vind, sen kom molnen och kylan dämpades, så idag har vi bara -6 grader. Kramiz

#4 - - Sita:

God morgon. Inte alls så mycket snö som kom igår, men en by var det tvunget att bli. Idag lite mildare, bara -6 grader. Kram

#5 - - yvonne:

Godmorgon! Filmen måste ha varit bra eftersom du lyckades hålla dej vaken. Ha en bra dag! Morgonkram!

#6 - - camilla:

Men snart får vi se solen igen. Och värme får vi.
Jaja...om nån månad i alla fall ;)
Kram!

#7 - - browneyedgirl:

Tänk så härligt med en kvällspromenad :)
Idag blir det en riktig mysdag, me like.
Kram fina vännen <3

Till top