mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

KAN MAN DRICKA JUL TE NU?

Allmänt Permalink10
 Jag köpte Icas julte ett par veckor innan jul, och det var helt ok att dricka. Nu är det drygt halva påsen kvar, men eftersom det är vinterväder med snö och kyla passar det ändå bra med ett kryddigt värmande te....
 
               
Idag har vi fått se en glimt av solen en stund på eftermiddagen när det ljusnade upp. Det är man inte bortskämd med,***
Men nu singlar snöflingor ner igen....*
 
 
                                                                                                                                                                                                         
#1 - - Solglitter:

Te är gott och nyttigt...och som du säger...det är såå vintrigt nu så det passar nog med julte ett tag till..hihi..
Vacker bild där du :)
Trevlig helg vännen
~Lollokram~

#2 - - Kenneth:

näabsolut inte står det jul på det får det ej användas bara o lägga ner i julkartongen :)

#3 - - Dehäreja:

Ett te som man gillar passar alltid bra, så drick du och njut för fulla muggar :)

#4 - - fia:

Ja det kan man. Jag köpte också julte och jag har inte ens öppnat påsen..så jag tänkte samma sak häromdagen. Klart man kan det. Gott är det också!
Ha en skön fredag :)
<3
kram
Fia

#5 - - yvonne:

Godmorgon! Drick på du!!!!!....Hoppas att du slipper huvudvärk idag! Det är beklämmande att att se så många missköter sina djur! Ha en bra dag! Morgonkram!

#6 - - Paula´s Blogg:

Visst kan man dricka julte nu också :) Vi har -20 grader just nu o det värmer ju bra !
Idag blir det Karleby bara M kommer in o C vaknat!

Ha en fin fredag!

Kram

#7 - - Sita:

Go fm. Här glimtade solen en stund i går med. Men mulnade snabbt på igen. Idag kallt men uppehåll. Ska nog efter lunch åka till Thea o kramas lite. Mamma skriver prov först i skolan. Kram

#8 - - Rigmor:

Tror det går alldeles utmärkt med julté fortfarande...här kämpar jag på med glöggte som jag köpte i Wadköping, och sen fick jag Lussete av lillprinsens pappa. Smakar precis lika gott nu som då...
Och ibland är huvudet dumt och kroppen får lida...Tyckte att det blåste lite snålt idag så jag tog morgonrundan i skogen istället. Flera dm snö...i trekvart pulsade vi runt där, Zambo och jag, och nu ligger han helt utslagen och jag tror jag lägger mej bredvid...
Ha en fin helg vännen, här väntar en intensiv jobbarhelg för min del!!
Kram kram

#9 - - Lisbeth:

Visst kan man det. De gamla reglerna om när man ska pynta och julgransplundringen verkar vara borta. Därför lovar jag dig att dricka julte i januari
Ha en fin fredagskväll
Kram

#10 - - yvonne:

Bra att du är bättre idag,ja ärlig ska man vara! Luffarna var kunniga i mycket.Han berättade om en luffare som målade tavlor,och dom tavlorna är det bra pris på idag.Dom är signerade med H.A ... Kram!

Till top