mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

JAG HAR HITTAT NÅGOT SOM HJÄLPER

Allmänt Permalink16
Min rygg är ju som den är så det ska jag inte trötta er med. Men sen ett par år så är det värk av och till i lederna, mycket beroende på vilket väder det är. Fast av en ren slump så hittade jag ett hälsokost preparat som hjälper.
Nämligen Litomov ett nyponpulver som nu bytt namn till Movo. Det tar inte bort värken helt, men man märker stor skillnad när tabletterna tagit slut om man inte hunnit skaffa nya.
Visst det kan säkert vara olika hur man upplever effekten,men för mig funkar det tack och lov.....
 
Idag har vi "bara" minus sex grader nu och det snöar av och till. Vackert att titta på, men nu ska vi ta våran runda vovvsen och jag. Lite sena är vi men vi gosade ner oss på sängen igen efter frukost, så nu har man svårt att komma igång..*L*...
Ses....♥
 

Winter Graphics

 
#1 - - yvonne:

Ska köpa och prova!Det var Norrläningen som sa att det var snökaos.Ja du vet vem :-) ... Nu har snön försvunnit ,så nu är det som vanligt igen. Kram!

#2 - - ansepanse:

vad skönt att du hittat något som hjälper
här har vi just nu + 0,1, så snön kanske försvinner snart igen :)
Sv: det gick inte så bra :( jag har skrivit om det i ett inlägg idag
kramar vännen och var rädd om dig <3

#3 - - Sita:

Hejsan. Lappslojs är mos o kött blandat. Det andra är ju stuvning m bacon o lök. Inte alls lika. Här är det nu -7 grader o snöfall. Kram

#4 - - yvonne:

Ja det var han! Och han är ingen lapp och ingen halvlapp Bara haklapp.Jag brukar reta honom med det! Kram! ♥

#5 - - Rigmor:

TACK för tipset om Movo!! Nu har jag redan beställt via Vitaminvaruhuset, känner att jag måste prova något annat än alla dessa värktabletter som man får utskrivet. Funkar det här vore det toppen!!
Skönt att ni tog er lite sovmorgon. Här var vi ute före tuppen tror jag...eller iallafall väldigt tidigt. Fördelen var att det inte hade börjat snöa, eller det började när vi var på väg hem. Men roligt...näe...det är det då inte!! Nu ska jag snart halka iväg till jobbet, tydligen är det ägg under pedalen som gäller idag.
Ha en bra fortsättning på dagen!!
Kram kram

#6 - - Sanna:

Jag ger nyponpulver till hunden också och bara det bästa till honom. Ger dig länken (av intresse) så får du läsa om vart de tar nyponen här och varför de ger så bra effekt.
Lycka till med lederna också!

http://www.bravara.se/nyponpulver.htm

Kram/S


#7 - - moi:

Det kanske kan vara värt att prova! Gäller "bara" att komma ihåg att köpa..
Vi hade ett tunt, tunt snölager igår - idag är det tjock dimma. Suck.
Kram

#8 - - Kenneth:

klart behagligare temperatur även här

#9 - - Dehäreja:

Oh vad skönt att du har hittat nåt som lindrar din värk! Det är bara att gratulera och samtidigt tacka för tipset :) Naturligtvis vill jag också prova mot min satans värk!

#10 - - yvonne:

Vi brukar retas med varandra.Kram!

#11 - - Henrik Olsson:

Vad bra för dig att du hittat detta :)

#12 - - Hebbe:

Skönt att du hittat ett preparat som hjälper..
Ja den gubben var en smarting,gjorde ju precis det hon bad om,Kul..Jag är nu nere i Vreta och hjälper till med barnen,sonen är nere i Wien till fredag..Haé Kram.

#13 - - Herr Nilssons Fru:

Men vad bra - ja att finna produkter som funkar o hjälper. Jag behöver hormoner jag, ja de behöver jag få ordning på:)
Jag har varit i Växjö idag, inlands :) det var faktiskt 1 + grad när vi körde hem i eftermiddag och här hemma var de vänt, ja alltså -1.
Kramiz

#14 - - ansepanse:

Sv: tack <3 jo, doktorn sa igår att han sett ännu värre skador som läkt och blivit bra, så jo, jag hoppas och tänker positivt
ha en fin kväll
kramar vännen <3

#15 - - fia:

Nyponpulver sägs va kanonbra för lederna. Jag klarar inte det tyvärr. får värsta svettningarna av pulvret..
Toppen du mår bättre av det!!!!
kram
Fia

#16 - - mickis:

Det ska jag testa!
tack för tipset :-)
Kram ♥

Till top