mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

JAG BLEV PIGG

Allmänt Permalink8
Så pigg av mitt tuggummi tuggande att jag for i väg och köpte bläckpatroner. Inte för att jag skriver ut väldigt mycket.Så nackdelen är att dom torkar ihop. När jag väl ska skriva ut är nivåerna i botten. Men nu har jag en del som ska skrivas ut så det var nödvändigt med nya***
Det var gråväder på morgonen, men sen har det klarnat upp och en blek vintersol har visat sig, härligt,nästan,men bara nästan en liten vårkänsla som spirade till..*L*..
 
 
 Ses...♥
   
                           
#1 - - yvonne:

Hårda elaka ord gör stora svårläkta sår! Filmen slutade så här.....När han hämtade hustrun på sjukhuset fick han hela poliskåren efter sig.Men han hade ställt en färdig bil en bit bort! Sonnen som var på kalas var på Zoo där de hade barnkalaset,och det var precis i rätt tid han fick tag på sonen .Men nu var de efterlysta och då tog han upp ett äldre par i bilen som behövde skjuts .På så sätt kom de igenom poliskontrollen. Dom kom till ett annat land hela familjen.En av poliserna gick igenom händelsen och kom fram till att hon var oskyldig! Kram !PS Slå av skrivaren när du inte använder dom. Man kan ta ut färgpatronerna och skaka dom DS

#2 - - Rigmor:

Så det funkade...då blir det till att ladda med påsar av alla de slag, för jag är rasande så trött idag!! Vilken sort verkar bäst...*skrattar*...ett litet tips sådär bara...??!!
Här blev det en lacerskrivare, som jag tog över på gamla jobbet, för det var likadant här, det mesta i patronerna torkade bort. Men nu kan jag inte skriva ut foton, fast det var knappt lönsamt heller, men ibland vill man ju ha dom direkt, att vänta är ju inte riktigt min melodi...
Ha en skön kväll vännen!!
Kram kram

#3 - - moi:

Precis de tuggummina tuggar jag också! Visste inte att de har den effekten och har nog inte märkt det heller.

#4 - - Sita:

Solen tittade fram här uppe med. I morgon ska jag till VC o mäta ut stödstrumpor. Skulle ha gjort det i torsdags, men det glömde jag bort. Kram

#5 - - ansepanse:

jag kanske ska tugga tuggummi någon annan tid än just på kvällen som jag alltid gör :)
inga vårkänslor här idag inte, det har blåst så kalla vindar så uch
Sv: Nemo tackar för grattishälsningarna :)
önskar dig en fin kväll
kramar vännen <3

#6 - - TantGlad:

Så bra du blev pigg av ditt tuggummi då jag själv bara blir trött i käften då jag tuggar. Men jag tuggar ju detta åxo alltför sällan, så jag får väl träningsvärk i munnen.

Härligt med vår Snart nu, och längtar gör man.
Varm kram från mig.

#7 - - Kenneth:

tror det finns små patroner om man skriver lite

#8 - - mickis:

då blir man pigg piggelin piggelin :-P
Bra att energikicken med tuggummi fungerade.. Men det är väl så att om man bara TROR på det så funkar det...

Härlig bild på hundarna i solen :-)
Kram

Till top