mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

INTE VARJE DAG MED KJOL

Allmänt Permalink10
Nej det är egentligen inte ofta jag har kjol, ja förutom på sommaren om det är just sommrigt väder. Men i dag när jag skulle åka och handla, så istället för att ha jeans över tightsen så drog jag på en kjol??  
Det roliga var när jag kom hem så kom gubben samtidigt med sin bil och körde in på garage uppfarten. Han gjorde stora förvånade ögon när han fick se mig.
" Ja det var inte igår du hade kjol" sa han..*L*..  "man måste ju överraska lite ibland" sa jag...
Bild från Google, kjolen åkte av när jag skulle ut med hundarna, lite för kallt kändes det om benen..**
Det här är min outfit med underställ.....
 
Ursäkta suddigheten...
 
                       
#1 - - Sita:

Oj kjol idag förstår arr LG gjorde stora ögon. Här har dalat lite snö hela dagen. Men var tvungen att handla då saltet var slut. Kram

#2 - - Sita:

Ja är inte förkyld som Yvonne. Det gick över när jag vaknade ordentligt.

#3 - - Veiken:

Kjol är väl inte det första jag tar på mig mitt i vintern, men på sommaren är det annorlunda! Frös du inte??? Kramar

#4 - - Henrik Olsson:

Jag brukar ha kilt på jobbet! :P

#5 - - Decdia:

Jag har typ aldrig kjol, bara när klädkoden kräver det... Men det är väl en vanesak. Det är väldigt fint i alla fall!

#6 - - ansepanse:

jag har otroligt sällan kjol eller klänning, jag använder mest jeans jag
önskar dig en fin kväll
kramen <3

#7 - - yvonne:

Man har svårt att se dej "pågarna " står ivägen. Så man kan inte se dina fina ben! Klart att din gubbe var förvånad!..........Igår hade jag feber,jag som aldrig brukar få feber. Idag är jag TRÖTT!! och ont i magmusklerna som jag har hostat.Kram!

#8 - - moi:

En av anledningarna till att jag sällan bär kjol är att "alla" måste påpeka och göra andra uppmärksam på det. Det blir liksom så stor affär.
Och så tycker jag det är svårt med skor till (gäller förstås inte på sommaren)
Kram

#9 - - yvonne:

Jag har vilat och sovit mycket idag Men känner ändå att det är bäst att tippa ner i sängen tidigt!! Nattikramen och pööösssen!

#10 - - mickis:

Då tyckte nog gubben att du var extra snygg när du hade kjol :-)

Kram

Till top