mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

FINASTE KILLARNA♥

Allmänt Permalink10
Nog för att Bamse har mer päls än Peppekillen, men även han har ett fint och skönt täcke. Det tog jag på idag på morgon promenaden när det var ruggigt kyligt.
Poserar jag bra matte?
Stor och liten, fina killar, men i morgon ska Bamse trimmas så då blir det mindre päls och täcket kanske behövs om det fortfarande är lika kallt.
Ikväll blir det ingen matlagning, köttgrytan från i går räcker i dag också..**
Haa de....♥
 
#1 - - moi:

Det luktar god köttgryta ända hit!
Och lite, lite blöt hund ;)
Kram

#2 - - yvonne:

mums !!Den satt nog bra i kistan!!! nattikram och Pöööössss!

#3 - - yvonne:

Nu mötes vi i cyberrymden igen!! Pöööööösss!

#4 - - fenixmona:

Så fina de är! Förstår att de fryser nu, vi har ju inte fått vant oss vid kylan än...Cesare fick stanna inne igår. Fast han hade bråttom ut på toa när vi kom hem vid 17-tiden...Han går inte på lådan som vi satt fram utan väntar tills han kommer ut.
Nej, Cesar river inte på skinn, det var en av anledningarna till att vi valde en rejäl lädersoffa. Tyg är mer frestande för Cesare men då mest mattor. River dock inte på ryamattor utan bara på dörrmattorna. Kramiz

#5 - - camilla:

Underbart med mat som blir över :)
Mindre underbart med snö och kyla ;)
Kram!

#6 - - Janne:

Morron ! Ja visst är dom fina i sina täcken ! Du får visa hur Bamse blev efter trimmningen. Bra att ta tillvara på maten och inte slänga den. Här hade vi -13,5 grader kallt igår och ca 6-7 cm snö. Ha det bra !

#7 - - Sita:

God morgon igår åt vi något nytt, kommer inte ihåg namnet. Tror det var slappgoja. Det var bacon i små bitar som jag stekte, sedan lök som jag fräste i. Gjorde en stuvning av det o kokade potatis till. Gott var det trots sitt namn. Fina killar du har. Kramar

#8 - - Nett:

Fina killar där, bra att klä dem extra så de inte fryser. :) Ser gott ut med grytan, har plockat ut köttfärs här hemma så idag blir det lasagne. Ha en fin Tisdag. Kram

#9 - - Susanna:

Vilka goa hundar du har!! Otroligt fina!! :)

#10 - - mickis:

De ör så himla söta Bamse o Peppe :-)

Vad gott med köttgryta :-)
Ha en fin dag!
Kram

Till top