mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

ALADDIN ELLER ALADDIN

Allmänt Permalink5
Ja Aladdin som film eller som choklad.När jag var på  Maxi i dag, ja just det, Maxi kanske ni gissade att jag skulle till. Inte så svårt kan jag tro..**
Men i alla fall, när jag gick där så såg jag en Aladdin film som spelades upp på en tv skärm.
När jag passerade godisavdelningen så fick jag se  Aladdin choklad askar,och då kom jag på att jag hade ju köpt en ask för 25kr innan jul på ica kortet. Men var hade jag gjort av den? Det var ju meningen att den skulle ätas upp under julen...
När jag kom hem så plockade jag upp det jag hade handlat och la in i kyl och frys.Sen gick jag ner i matkällaren med potatisen.Jag passade på och kolla hur mycket hundmat det var kvar till Peppe,och då fick jag se på hyllan bakom fodertunnan,där låg Aladdinasken??. Där skulle den ju inte ligga,så nu finns den här och bitarna försvinner rätt fort, ja gubben har varit och norpat också..*L*..
Jag tittade på Maria Wern förut, sista delen, spännande var det,men det ordnade upp sig på slutet..
Dags nu för sängen...**
 
#1 - - yvonne:

Nix jag sov inte !! nattikramen och pöööössssen!

#2 - - fenixmona:

Tur att gubben hjälper till...hehehe...Sånt där kan jag dessvärre inte motstå, så det bästa är att askarna får stanna kvar på affären. Kramiz

#3 - - Kenneth:

inte frestas där förösker ju dra ner på kalorierna ju :)

#4 - - Sita:

God morgon. Vad gott du fick nu då att ni glömde den till jul. Den som spar han har. Kram

#5 - - camilla:

Godis är till för att ätas upp ;)
Ja,vad spännande det var!
Kram!

Till top