mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

VACKRA ORD PÅ VÄGGEN

Allmänt Permalink7
Fina skyltar eller bonader att hänga på väggen med kloka tänkvärda eller roliga budskap, det gillar jag. Så dom här földe med mig hem i veckan....
 
Nu får ni ha det gott..♥
 
 
#1 - - yvonne:

Dom var bra båda två.Stor nattakram och pöösssss .

#2 - - Decdia:

Fina budskap och dessutom shabby chick!

#3 - - Hebbe:

Kväller,läckra skyltar..Jag hämtade idén till rätten i Gillas blogg,sen varierade jag en aning,,men det blev fantastiskt gott,,så det blir fler gånger..Go natt,,Haé Kram.

#4 - - Dehäreja:

Ett bra köp tycker jag!!! Fina och kloka!

#5 - - yvonne:

Godmorgon vännen! Här är det 4,4 plus idag! ha en bra dag vännen! Morgonkram!

#6 - - camilla:

Älskar vägg ord!
Så sanna och så tänkbara...
Kram!

#7 - - Sita:

God morgon. Härliga skyltar, jättefina budskap. Kram

Till top