mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

TRÖST ÄTA

Allmänt Permalink7
Det kändes som sagt inte så kul med snön men då får man trösta sig med lite gott till fikat i stället,och jag hade ju sällskap till fikat så jag behövde inte sitta och smaska i mig i min ensamhet..*L*..
Ett besök på Wasakondis för att inhandla det goda brödet....
 
Det  räckte gott o väl med kolabullarna, det syns inte på bilden men dom är redigt stora.Dom andra bröden är goda och saftiga med pumpafrön på, jag köper dom alltid om dom är uppbakade.
 
HUGS FROM ME TO YOU
#1 - - yvonne:

Dom fikabröden hade jag inte sagt nej till.Och inte till dom andra iheller! Nu ska jag dra täcket över huvudet.. Natti och stor kram och pööösss!

#2 - - fenixmona:

Färskt bröd är så gott! Smäller allt i mig lite ibland fast jag vet att jag inte borde...jag tål ju inte bröd, bara hönökaka. kramiz

#3 - - Herr Nilssons Fru :

Ser underbart gott ut MEN jag har inte ätit bröd på sex veckor:) Så jag får bara njuta av bilden.
Kramiz o go fredag

#4 - - moi:

Kolaklakan förstår jag men är lite osäker på vad du menar med att brödet är "uppbakat"..
Vad är motsatsen?
Oavsett vad det betyder så ser bröden (också) väldigt goda ut!
Glad fredag!

#5 - - carina:

Ser inte allt för tokigt ut :)
Kramen♥

#6 - - yvonne:

Goo förmiddag! Jooo du känner mig rätt Vi pratades vid tanten och jag! Hon var så go att prata med.. förmiddagskram!

#7 - - Gittan:

Visst är det gott med fikabröd och bullarna såg ju goda ut, limpor med frön och nötter är inte heller dumt. Ha en bra helg Kram.

Till top