mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

LITE GLÖMSK ÄR JAG

Allmänt Permalink18
Igår kom det två böcker från bokklubben som jag faktiskt hade glömt bort att jag beställt. Men det gör ingenting, en glad överraskning**
 
Nånting att sätta "tänderna" i....
Idag borde jag kanske vara lite trött efter den trevliga kvällen i går, men det är jag inte,och nu ska vi ge oss ut i det gråmurriga vädret. Sen blir det väl en liten visit på Maxi,
Nu får ni haaa det...♥
 Wednesday
#1 - - Paula´s Blogg:

Härligt med nytt att läsa :)
Här är det också gråmurrigt idag ....
Och förkylningen sitter i ..blää..
Kanske en sväng till Karleby idag, ser ut som att jag far ensam..skönt det med :)

Ha en fin onsdag!

Kram

#2 - - Veiken:

Då hoppas jag att du har järnkoll på dina glasögon ;) Kram

#3 - - carina:

Vad du skulle blivit glatt överraskad att du fick två toppen böcker :)
Här är det mulet å grått idag med :(
Kramen♥

#4 - - Alina:

kikar in här lite =) ha en fin dag:)

#5 - - Dehäreja:

Det var väl en trevlig "glömska". Böcker går det väl inte att få nog av ;)
KRAM

#6 - - yvonne:

Men du två böcker .. när ska du hinna läsa dom???Ärtorna är lite krispiga och goda! Kramen vännen!

#7 - - Sita:

Sätter du tänderna i böckerna så blir du tandlös. Hihi. Kram

#8 - - Hebbe:

Hej du,,Jo nog kommer du fram,,nu är jag hemma igen efter utryckningen till Vreta..Kul med 2 extra böcker,när läslusten slår till ordentligt..Haé Kram.

#9 - - Tess:

Idag är det NutellaDagen :P Gillar Du Nutella ?

#10 - - Decdia:

Då är resten av veckan räddad alltså! ;)

#11 - - Henrik Olsson:

Ibland är det bra att glömma :)

#12 - - Rigmor:

Skönt att du är pigg idag...*fniss*...Så rart av dej att undra hur jag mår. Jodå...näsan ovanför vattenyta, men så mycket mer är det inte. Länge sen jag var så här slutkörd, men det ska väl bli bättre. Det är jobbet som är tungt just nu, väldigt tungt. Brukar inte ta med mej det hem, men nu tycker jag att jag är där tjugofyra timmar om dygnet, så nåt är det som är fel.
Kul med lite ny läsning. Säger jag som är inne i en period där jag inte lyft en bok på hela vintern...Men igår började jag en kurs, för jobbets räkning, så nu blir det till att öppna litteratur antingen man vill eller inte...
Ha en skön onsdagskväll, och hoppas att du hittade lite roligt åt dej själv också på Maxi...!!
Kram kram

#13 - - Lillian:

Da kan du kose deg med en god bok i kveld ;) Alltid hyggelig med overraskelser!

#14 - - Herr Nilssons Fru:

Lite nya böcker, de borde man kanske införskaffa. Jag läser mest "Må bra" Träna kul o massa sånt du vet..hihi...man har blivit värsta hurtbullen..idag fick jag varjefall min tidning så nu har jag lite att läsa i afton :)
Kul hade du igår ja, kul att träffa sina jobbakompisar ibland.
Kramiz

#15 - - moi:

Ja, nu är onsdagen snart slut och halva veckan har redan gått...
Hoppas det kommer fler överraskningar!
Kram

#16 - - Lisbeth:

Kikar in och läser tillbaks i din blogg. Vilken härlig färg på tröjan du hittat. Annars tycker jag det är mest grått svart och vitt i hyllorna. Jag hade bestämt mig för att börja använda lite färg men det var omöjligt att hitta något. Det droppar och töar även här men jag vägrar ha vår ännu. Vinter har ju precis ko0mmit
Kram på dig

#17 - - Susanne P:

Se där! Då har du fullt upp några dagar framöver. ;)

Kram

#18 - - Ama de casa:

Hon Lucy Dillon har jag läst en bok av, nåt med hundar och veterinärer. Hur mysig som helst, en riktig feel-good bok!
:-)

Till top