mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

JAG HAR HITTAT DOM!

Allmänt Permalink16
Inte för att det var något världsbekymmer, men lite frustrerande är det när man vet att det borde finnas men hur får man fram dom?  Några gröna fula "gubbar" det var allt som fanns...
Men så i går eftermiddag helt plötsligt fanns dom där...vilka då? 
Jo smileysarna..
Det här är bara en bråkdel av allt som fanns, så nu är jag lugn..*L*..
Önskar er en fin Alla Hjärtans Dag♥
 
~WT~ Rose Heart

#1 - - carina :

Fin alla ♥ dag till dig med goa bloggvän!
Kramen♥

#2 - - mickis:

skönt att du hittade dessa livsviktiga ting ;-)

Ha en fin alla ♥♥♥-dag
Kram

#3 - - yvonne:

Så bra att du har hittat dom!......Jag vaknade mitt i natten och kände att det var något jag saknade! :-D...... Jag har solen här nu .Kram!

#4 - - Sita:

Så bra att du hittade dom. Kram

#5 - - moi:

Har du alla dem på telefonen?
Tack och kram till dig - dagen till ära!

#6 - - Lillian:

En telefon er ikke det den engang var. I gamle dager måtte en til og med ha ledning og kontakt i veggen for at de skulle virke ;)

#7 - - Lisbeth:

Tänk vad en sådan sak kan förgylla dagen. Jag ska berätta en hemlis: Jag har inte hittat dem. Får nog ta tag i det för nu säger du att de finns
Ha en fin alla hjärtans dag
kram

#8 - - Rigmor:

Den som söker han finner...!! Och jag antar att du fann dom i mobilen, eller behövdes det en uppdatering? Ja, ja...huvudsaken de finns nu...
Önskar dej också en riktigt skön fortsättning på Alla Hjärtans Dag, och tro det eller ej, men nu börjar solen titta fram!!
Kram kram

#9 - - Solglitter:

En fin allahjärtandag till dig med vännen♥♥♥
Trevlig fortsättning på helgen också :)
Kram Lollo

#10 - - fia:

Hahha..sånna är vi. Lite gör en lycklig och tur är väl det. Men tekniken kan göra mig smått galen. Ha en skön kväll <3
kram
Fia

#11 - - Henrik Olsson:

Det är aldrig fel med en smiley! :)

Ha en fin kväll!

#12 - - yvonne:

Jag hoppas att du har haft en bra dag!!!Nattikram och Pööösss!

#13 - - camilla:

Vad bra att dom kom till rätta.
Dom där kan man ju inte vara utan ;)
Kram!

#14 - - Anki :

Vilken tur att du hittade dem... sånt där kan ju göra en alldeles sömnlös ;)
Trevlig helg!
Kram

#15 - - ansepanse:

vad duktig du är :) så nu kan du det också
tack för det fina rosenhjärtat
skickar en massa <3-kramar till dig idag istället, det gör ju egentligen ingenting vilken dag man får dem, eller hur?
önskar dig en fin helg vännen <3
kramen <3

#16 - - yvonne:

Jag var nöjd med ommöbleringen Det blev större plats. Ibland så får man "förnya" sig. Kram!

Till top