mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

INTE SVÅRT ATT VÄLJA

Allmänt Permalink12
När jag fyllde för ett tag sen så fick jag ju en present från bokklubben, 25% på valfri bok, och det var lätt och välja ut en. Det blev en av den irländska författaren Maeve Binchy som tyvärr inte finns med oss längre.Hon skrev underbara romaner från vackra Irland.
 
Nu ska vovvarna få sin prommis, sen ska jag  iväg på lite provtagningar på sjukhuset...
Ses....♥
For You
#1 - - Decdia:

Provtagningar lät ju mindre skoj, men att gosa ner i soffan sen med en bra bok... ja det låter bättre!

#2 - - Nett:

Vackert omslag på bilden, ett land jag gärna skulle vilja besöka :) Kram

#3 - - Aurora:

Ingen författare jag läst. Lycka till med provtagningarna . Hoppas de hittar rätt direkt så att du slipper blåmärken. Kram

#4 - - Aurora:

Ingen författare jag läst. Lycka till med provtagningarna . Hoppas de hittar rätt direkt så att du slipper blåmärken. Kram

#5 - - yvonne:

Hoppas att proven är bra!Den pippin har inte varit här! Om den hade kommit så hade jag tuppat av!!!!! Kram!

#6 - - Dehäreja:

Den enda bok jag läst av Maeve Binchys, som också blev hennes sista.... Belönades med Irish Book Award. Det är den verkligen värd!!!
Läs och njut!

#7 - - Hebbe:

Här kommer solen fram lite då och då,mesta molnigheten har luckrats upp graderna är nu uppe på +9 skönt..Hoppas dina värden var bra,när du var på provtagningen..Haé Kram.

#8 - - TantGlad:

Mycket fint omslag och ireland som är sånt vackert land.
Ha en fin dag nu/ kram.

#9 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

Ingen författare som jag minns i alla fall att jag har läst!
Nu var det länge sedan jag läste böcker som jag då gör via talböcker :) Men en dag ska jag återuppta läsandet igen :)
Hppas att provtagningen gick bra!
Tack för din fina kommentar på min blogg :) en jättestor kram från mig

#10 - - ansepanse:

jag gillar också Maeve Binchy :)
hoppas det går bra med provtagningarna
Sv: jag gillar snabbkaffe bäst :)
kramar vännen <3

#11 - - Rigmor:

Hoppas det gick bra på sjukhuset. aldrig kul att kliva inför dess dörrar, tycker att man blir lite nedstämd direkt.
Ja ibland ska man ha tur! Hann med en rejäl promenad, nästan lite sol emellanåt, och så lagom som vi klev innanför dörren, ja då började det regna! Men herre gud va skitigt det är i bygatorna nu, hjälper inte hur mycket jag torkar tassar och dammsuger golv, det knastrar iallafall.
Ha en skön eftermiddag vännen!!
kram kram

#12 - - camilla:

...och sedan läsa,va :)
Kram!

Till top