mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

INTE BRA

Allmänt Permalink11
Nya toastolen inkopplad men det droppar i alla fall???? Inte mycket,men så pass att det inte känns bra,och felsökning lär fortsätta. Nog sagt om detta.
Idag har vi gråväder efter två dagar med mestadels sol och vårkänning. Till och med Peppe kom glatt springande och skulle med ut. Lite vårkänslor kanske för "gamgubben"...
Bamse spritter det i för jämnan oavsett väder....
Med ett litet leende på läpparna..**
Onsdag i dag och först morgonrundan sen en tur till Maxi såklart. Bokrean har börjat så det lär nog följa med nån eller några böcker hem antar jag..**
Ses...♥
 
#1 - - Henrik Olsson:

Vilka sötnosar! :)

Sv: Ja, vi män är ju lite veka :P

#2 - - Herr Nilssons Fru:

Vilken fint kort på Peppe där i trädstammen ❤
Oh Bamse som ler - härligt.
Vi har haft kallt i natt faktiskt. -2,9 grader..brrr. men nu är de plus igen - dock ingen sol synlig. Men gott ändå.
Kramiz

#3 - - Melody and M.E:

Ljuvlig Bild!
Bokrean ska få ett besök av mig också idag, men helst väntar jag till det är halva reapriset.
Kram M.E

#4 - - Lisbeth:

Hör5de i går en rapport från bokrean. Fler handlar i år. Det som var nytt är att böckerna som kommer ut bara ligger till försäljning i 1-2 månader sedan plockas de bort. Regeringen hade funderingar på att lagstadga att böcker måste få leva längre än så. Man skylde på nätet. Kanske är det så men en pappersbok är en pappersbok
Ha det så gott och lycka till med toa stolen
kram

#5 - - ansepanse:

vad tråkigt att toastolen fortfarande droppar lite
:) gamgubben :) hur gammal är han, din fine Peppe?
här är det också gråväder idag :(
Sv: jag tror att din Bamse och min Sluggo skulle ha väldigt roligt tillsammans :) det verkar vara ungefär samma bus i båda
kramar vännen <3

#6 - - Gittan:

Vad söta dom är dina hundar och man blir så sugen att skaffa en hund igen, vi har ju haft en hund en gång för 13 år sedan. Visst är det kul men vi åker ganska mycket nu för tiden så det vill till att tänka två gånger. Man blir glad när man ser dom och så söta "nosar" Kram.

#7 - - yvonne:

Söta killar du har! ....Ohhhh! Nu kom du på mej!! Lovar att jag ska skärpa mej och inte ränna ut på natten!! :-) Kram!

#8 - - Hebbe:

Vilka Govovvar du har..
Ja du,även jag blev tårögd när jag såg och hörde jojken första gången,verkligen en jojk som gick rakt in i hjärtat..Oki,du får "Go Crazy" på bokrean,,ta bärhjälp med dig..Haé Kram.

#9 - - Villa Freja:

Så härliga bilder på vovvarna. Hoppas verkligen ni kommer tillrätta med problemet. Kram.

#10 - - Moi:

Hoppas det löser sig med toalettproblemet!
Vilka fantastiskt fina bilder på killarna!!
Bokrean får vänta för min del, har en hel hög med
böcker som väntar på att bli lästa.
Men halvahalva reapriset kan jag nog inte motstå!
Kram!

#11 - - carina:

Vilka fina foton på snyggingarna♥
Kramen rara du♥

Till top