mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

IDAG BLEV DET RÄTT

Allmänt Permalink11
Med glasögonen stadigt på nästippen genomförde jag min handling, och hem kom jag med creme fraiche som jag den här gången skulle ha i en soppa som jag gjorde i kväll...
En del frågade hur jag fixade fiskgrytan utan creme fraichen, jo jag ersatte den med matlagningsgrädde.Det blev inte riktigt lika krämigt men fullt acceptabelt..***
 
Ses....♥
 
#1 - - mickis:

receptet på dagens soppat tack :-)

Bra att du hade ögonen med dig idag!
kram

#2 - - yvonne:

Bra att du tog på dej glasögonen.Så ser du bra ut!!! nattikram och Pöööössss

#3 - - Hebbe:

Kväller,,så sant,man ser mycket bättre ut med glasögon..Ja min kassler blev en riktig höjdare..Haé Kram.

#4 - - Henrik Olsson:

En annan kan inte laga mat - varken med eller utan matlagningsgrädde eller creme fraiche! :)

#5 - - TantGlad:

Haha rolig bild och gott med creme fraiche.
Ha nu en fin dag och kram för nu ska jag iväg och laga mat som är mitt jobb.
Hejsvejs! Och kram.

#6 - - yvonne:

Godmorgon! Kunde du somna igår?? Ha nu en bra dag! Morgonkram!

#7 - - Sita:

God morgon. Tur du har glasögonen på i affären. Har mina med i väskan om dom skulle behövas. Kram

#8 - - moi:

Man tager vad man haver, sa Kajsa Warg och Mita!
Kram!

#9 - - Birgitta Jacobsson:

Vilken tur att det blev bra till sist, med glasögonen på. Det ser gott ut. Kramar.

#10 - - camilla:

Det är nog bäst att ALLTID ha glasögonen på sig ;)
Kram!

#11 - - Paula´s Blogg:

Recept vill vi ju ha!
Nu har jag beställt en ny mobil :)

Ha en fin torsdag!

Kram

Till top