mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

DET BLEV LITE VÅRSHOPPING

Allmänt Permalink16
Kan man säga vårshopping när det bara är början på Februari?  Jo men det kan man nog, expediten på affären sa i alla fall att " nu hade jag hittat mig lite fina vårkläder"..
Den corallfärgade jumpern är så skön att jag ska banne mig köpa en till i en annan färg...
Skönt var det ute också ett tag på eftermiddagen när solen visade sig, den värmer lite nu faktiskt.. jag hade aktivering med hundarna ute,jag hade gömt både godis och saker så dom fick leta ordentligt. Dom var rätt trötta sen när vi gick in.
Peppe ser lite sur ut, Bamse skulle nafsa på hans tassar och det gillades inte....men efter en stund blev det lugnt hos grabbarna..**
Ja nästan i alla fall, Bamse tröttnade
#1 - - Henrik Olsson:

Vad bra - då är det bara att vänta på våren! :)

#2 - - yvonne:

Godmorgon! Det är en Mitashopping! Morgonkram!

#3 - - Hebbe:

Hej du,,läcker färg,är den dessutom skön så köp flera.Här i Vreta är det gråtrist +2,6 just nu,vägarna är snö/isfria..Barnen roar sig på övervåningen,hör hur dom hostar och snörvlar lite då och då..Haé Kram.

#4 - - Hebbe:

Oki,visst får du öka på priset,de 5 varven är dock minimum,,sen får du ta ut priset när du vill,men dock före Midsommar..Haé Kram.

#5 - - Decdia:

Snygga grejer!
Bamse är verkligen en lillebror, lite småretlig sådär. ;)

#6 - - yvonne:

När vi sätter ihop sketcherna skrattar vi så att vi får ont i magen!Vi har också ishalka här! Kram!

#7 - - carina:

Inte så tokigt att få börja köpa vårkläder i februari :)
Bamse vill kanske få igång Peppe på lite bus, men det verkar inte lyckas så bra :)
Kramen vännen♥

#8 - - Ama de casa:

Fina fynd!

Haha! Klart att man blir lite putt ifall nån håller på och nafsar en i fötterna. Det skulle jag också bli :-)

#9 - - ansepanse:

februari är ju inte vår men man kan väl ändå vårshoppa i februari :) fina plagg
visst är det härligt när vovvarna har fått riktigt ta ut sig och blir så där härligt trötta efteråt :) det blir jag lycklig av
Grattis till att du blev först inne hos Hebbe :)
kramar vännen

#10 - - Henrik Olsson:

Sv: Nej, jag har inga dubbar - men försöker anpassa hastigheten efter väglaget :)

#11 - - ansepanse:

Sv: nej, det är det som är synd, alltså att vovvarna nu blir så smutsiga när de är ute, men, men det blir väl bättre sedan när allt torkar upp, ja, vi kanske får vänta länge men
ha en fortsatt fin dag
kramar

#12 - - Hebbe:

Tackar,,kul när man kan leka lite med bilder,,föresten har jag hämtat dom från din blogg,så du har medverkat i allra högsta grad..Haé Kram.

#13 - - Villa Freja:

Fin vårshopping. Jag tycker verkligen att det gills nu. Just ordet vår. Kram.

#14 - - camilla:

Wow så mycket fint du köpte.
Vilken bra start på våren :)
Kram!

#15 - - Sita:

Ville Bamse bus med storebror. Kram

#16 - - moi:

Oj, nu påminde du mig om att jag har ett klädpaket att hämta hos pizza-Olle. Och om jag inte minns fel ska det innehålla lite "vårigare" kläder.
Fast inte så snygga som dina :)
Kram

Till top