mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

FÖRST PÅ GATAN MED JULBELYSNING

Allmänt Permalink8
Jag var till Rusta på eftermiddagen, en ny matta till hallen skulle inhandlas och Rusta har bra priser och mycket att välja på..
 Den blir perfekt i hallen och smutsen syns inte så fort med hundar som springer ut och in.  Sen kunde jag inte låta bli när jag gick förbi all julbelysning att köpa en rund ljuskrans, så den hänger så fint i ena rumsfönstret nu. 
 Det blir mörkt så tidigt nu på kvällarna att det är härligt med lite mysbelysning...
När jag var där vid julbelysningen så fick jag syn på dom fina svamparna  som jag hade sett hos Ansepanse i hennes blogg, och jag tyckte att dom var så fina. Så står ett par såna på hallbyrån och sprider ett behagligt ljussken.
 Ses....♥
 
                                                          
                                 
#1 - - Hebbe:

Kväller..Tackar,,Nä jag kör nog mina alster inom familjen,,mössan var skitkul att göra...
Men du,,du var tidigt ute med julbelysning i fönstret,,svamparna såg jag oxå hos Ansepanse,,dom är läckra..Tror jag gör natt nu.Haé Nattiskram..

#2 - - Veiken:

Jag såg också dom läckra svamparna inne hos Ansepanse! Jag vill också ha!;) Får se om det finns några kvar åt lilla mig när jag kommer till Rust!a. Kramar

#3 - - Fenixmona:

Härligt med mycket ljus nu och det blev ju jättefint! Såg också svamparna hos Ansepanse...tänkte kolla om de finns här också. Kramiz

#4 - - Sita:

God morgon. Ja nog är du tidig med belysningen. Svamparna är ju jättefina. Här väntar jag nog en månad till innan jag ändrar belysning. Kramar

#5 - - yvonne:

Godmorgon!Såna svampar vill jag också ha!! Medicinen sitter kvar i kroppen ett bra tag.Jag har sovit gott ,hoppas att du har gjort det samma .. Morgonkram!

#6 - - Anki:

Vilka fina fynd du gjort! De där svamparna vill jag gärna ha också... måste nog åka in till Rusta redan idag :)
Kram

#7 - - Kaffehörnan:

Vad mysigt

#8 - - ansepanse:

:) vad roligt att du också tyckte om svamparna och köpte dig egna :)
och tack snälla vännen för länkningen <3
jag gillar också mattan, jag har egentligen för ljusa hallmattor med tanke på smutsiga vovvetassar och självklart ljuskransen, superfint där i fönstret
kramar

Till top