mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

ETT ROLIGT ÅTERSEENDE

Allmänt Permalink17
Ja ikväll börjar Let`dance igen och det är toppenroligt tycker jag. Att se hur dom utvecklas och dansar allt bättre,och sen dom snygga klänningarna,härligt..**
Så kvällen är räddad, för mig i alla fall,gubben suckar och kommer garanterat titta på nånting annat. Tur vi har varsin tv...**
Det blev lite oplanerad shopping på förmiddagen. Jag skulle fika med en god vän ute i Maribergs köpcentrum, och det är klart hon föreslog att vi först skulle gå runt lite i affärerna,och jag var inte svårövertalad..*L*..
Det blev några saker som följde med mig hem...
En ny snuttekasse behövde jag så det lev det också...
Men jag var inte värst att handla, min kompis köpte faktiskt två saker mer än mig...**
Mycket folk var det redan på förmiddagen, ok,fredag och lönehelg är det.
Nu är vovvarna ute med husse och går kvällsrundan och jag ska börja med maten,
Ha en skön fredagskväll...♥
 
#1 - - Paula´s Blogg:

Fina grejor du hittade :)
Här blir det nog en lugn kväll! Inga större utsvävningar....trött är jag så...

Ha en fin kväll!

Kram

#2 - - yvonne:

Det är nog inte svårt att övertala dej till att handla Snygga kläder fick du tag på! En bild tack när du har BHn på dej :-) ........Mina skor är också framme!!Tänk på att dom ska vara tröga undertill så att du inte halkar Kram!

#3 - - Rigmor:

Vilka fynd du gjorde!! Men jag förstår att det var en hel del folk. Och du vet ju vad jag tycker om Marieberg...eller tycker, jag kan inte handla när det är för mycket folk runt omkring. Själva Marieberg är det nog inget fel på.
Här blir det också Let´s Dance om ett par timmar, och jag får ha tv:n alldeles för mej själv, gubben ska på bastu med "pojkarna" i byn. Det värsta är att jag totalt glömt bort att handla hem något gott till det hela!!
Ha en skön fredagskväll vännen!!
Kram kram

#4 - - Herr Nilssons Fru :

Ja jippi ÄNTLIGEN Lat´s Dance!!!
Ja de är tur man har var sin TV när man inte ser samma program. Gubben min får parkera sig i sovrummet i afton :) de gör han så gärna så.
Snygga kläder du fann - som sagt.
Får se om vi får någon favorit i kväll :)
Kramiz

#5 - - yvonne:

Du hade kanske fått fler besökare. Klart att de vill se en snygg "böna" .. Nu har jag dansat alla 11 danserna.,var svettig om fötterna så att jag knappt kunde få skorna av mej! nattakram och Pööössss!

#6 - - Aurora:

Snyggt!

#7 - - fenixmona:

Snygga saker som fick följa med dig hem! Jo, nog märktes det att det var lönehelg! Vi handlade i torsdags men var iväg ut i vimlet för att hitta en pedalhin k till pappa och det gjorde vi...fast det blev ju lite till som fick följa med hem. Kramiz

#8 - - yvonne:

Godmorgon! Jag har bara lite träningsvärk efter dansen igår.. Ha en bra dag Morgonkram!

#9 - - camilla:

Snygga kläder du köpte!
Och bh:n också :)
Wow....såg du Benjamin?
Vilken kille!
Kram!

#10 - - Gittan:

Snygga kläder du köpt, visst är det kul att shoppa ibland. Kul att se dom som dansar och deras fina klänningar. Här i Västervik är det grådisigt i dag nästan så regnet hänger i luften. Härlig lördag till dig. Kram.

#11 - - Moi:

Tunikorna var väldigt, väldigt fina!
Kallar du bh:n för "snuttekasse" eller??
Tyvärr (?) tittar jag inte på Let´s dance, hade jag gjort det så hade det ju funnits nåt att se.
Igår fick det bli en bok istället!
Kram

#12 - - ansepanse:

åh vilka snygga grejor du fick tag i :) verkligen
jag gillar Let´s dance, och faktiskt så gör J det också :) så den här kvällen blev det att han satt med oss i tv-soffan, annars har ju J också en "egen" tv :) det är ju ändå så att vi har olika smak, mycket av det jag tycker om att titta på, vill inte han se, och mycket av det som han vill se, gillar inte jag :)
här regnar det idag :(
ha en bra lördag vännen
kramen <3

#13 - - carina:

Vilka fina kläder du fick tag på :)
Man har riktig shoppingtur mellan varven :)

Såg också på dansprogrammet igår. Ska bli spännande att se hur dom utvecklas under dessa veckor.
Kramen vännen♥

#14 - - Sita:

Hej den gröna tunikan gillade jag. Här i Sthlm är det grått med. Kram

#15 - - TantGlad:

Fina fynd. Snyggt snyggt snyggt.
Vinet såg gott ut åxo.
Lördag nu, så ikväll blir det mello.
Kram från mig.

#16 - - mickis:

snygga grejer du köpte :-)

Vi kikade lite på Babben & lite på Let´s Dance. Tror det sistnämnda kan bli kul iår :-)

Ha en fin lördag!
kram

#17 - - yvonne:

Efter att filmen var slut på ettan satte jag mej vid datan ,och då flög tiden iväg. Smyger in till dej med en stor säck med kramar och pööösssar! Sov gott!!

Till top