mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

MIN LÅNGKOFTA ÄR BORTA??

Allmänt Permalink11
Kan det vara jag själv som rensat bort den vid nån garderobs städning? Men hur dum får man bli? Ja då kan jag ju bara skylla på mig själv, för ingen skulle väl vilja ta min slitna goa och varma sköna långkofta som hängt med i så många år....
Jag har letat överrallt, men inget hittar jag..snyft. Om igen måste jag fråga mig,varför har jag rensat bort den,om det nu är så?? Av misstag kanske..."hjärnsläpp"... borta är den....
Jag har ingen bild på den, men den påminner om den här fast mera sliten och nopprig förstås..**
 Halva städningen är gjord och lunch och fikat är avklarat. En eftermiddags prommis med vovvarna, och hoppas vi slipper duggregnet som varit under förmiddagen...
Ses....♥
 
 
#1 - - Sita:

Inget kul när kärringen som bor hos oss alla slänger bort våra kläder. Kramar

#2 - - Ama de casa:

Hoppas du hittar koftan! Inte kul när favvoplagg försvinner sådär...

#3 - - moi:

Jag hade misstänkt att en av busarna på bilden har "lånat" din kofta. Smyg efter "den minsta" (inga namn) så hittar du hans hemliga skattkista ;)
Kram och hoppas du hittar den!

#4 - - Susanne:

Så tråkigt att den verkar vara borta. Jag har en liknande. Du kan ta den ;)
Hoppas du hittar den igen..

Kramisar

#5 - - yvonne:

Säkert skatan som har varit framme.Hon kan ju ha glömt den hos dina barn!! Hoppas att du hittar koftan!!! nattikram och PÖÖÖÖSSSS!

#6 - - TantGlad:

Jättekonstigt hur saker bara kan försvinna och bara sådär.
Hoppas du hittat koftan. Den ser jättefin ut på liknelsebilden.
Kram från mig.

#7 - - Fenixmona:

Så kan det ju vara...du har fått en nidrisk knäpp o rensat ur garderoben, jag gör så där ibland o sen letar jag hålor innan jag kommer på att det förmodligen försvann i senaste utrensningen...Som du ser i min sidkolumn så är jag väldigt överviktig, många kg till mina 160...Kramiz

#8 - - Solglitter:

Visst är det konstigt när kläder kommer bort!! Jag har en topp som försvunnit och kan inte fatta hur det gick till??? Tråkigt!
Hoppas din fina kofta kommer fram :)

Ha en finfin helg vännen♥
Kram Lollo

#9 - - yvonne:

Godmorgon! Hoppas att du har kunnat sova gott i din säng. Fråga ut skatan när du får tag på henne om hon har gett bort koftan eller om hon har haft den med sig någonstans! Ha en bra dag! Morgonkram!

#10 - - camilla:

Det där liknar ju min kofta. Den jag har på jobbet. Men jag lovar....jag har inte tagit den ;)
Kram!

#11 - - Hörni:

Men vad tråkigt, men nu fick du anledning att köpa en ny. :)

Till top