mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

NÄR DET ÄR SOL OCH VÅR

Allmänt Permalink17
Och man är nitton år...(fast det är man ju inte) så är det ändå skönt att njuta av vårkänslorna som kommer fram en sån här härlig dag när solen fullkomligt öser ner sina strålar. 
Långrundan tog ett par timmar på förmiddagen, sen blev det gofika ute i lä för vinden, för det blåser, men det är inte kalla vindar som tur är. Ja sen borde jag egentligen damma,och damma. Jag ligger efter med det och herregud vad det syns väl nu när solen skiner in genom smutsiga fönster.
Men jag väljer att blunda för det, för det är verkligen inte var dag som vädret är så här, och då ska man inte vara inne och göra tråksaker....
Kram på er...♥
Underbart med öppet vatten redan....
 
#1 - - yvonne:

Klart att du är nitton i sinnet så gubben får akta sig *L*........Varsegod till tipset med dammsugarpåsar! ....Japp Det var jag som svischade förbi,hade bråttom hem till sängen.Ingen båst här så jag har båda händerna lediga!!! 16.0+ Nu Kram!

#2 - - Sita:

Härliga sol. nu går den snart ner för idag. Men Ingela skrev att den skulle skina söndag o måndag med. Nu vill jag bara att snön ska smälta. 11 grader i solen här nu. Kram

#3 - - mickis:

Åhhh vad härligt att se hur hundarna busar med varandra?? Peppe på rygg :-D
Vi har oxå härligt väder i dag med sol o vårkänsla ☀

Ha en fin kväll!
Kram 💓

#4 - - Hebbe:

Hejsan,,Ja cilken härlig dag det blev,lite onödigt blåsig kanske,,men det är varmt än ute +9 kl 17:30..
Jag har varit och sett "100 Åringen" på Em,,många skratt hördes i salongen,rätt kul film,sevärd..
Ja du,kanske inte 19,,men snudd på...Haé Kram.

#5 - - ansepanse:

nej, damma får du inte göra sådana här vackra dagar, tids nog regnar det och då kan du använda tiden till sådant
underbara bilder båda :)
ha en fin lördagkväll
kramen vännen <3

#6 - - Gittan:

Vika härliga bilder, hundarna tycker nog också om sol antar jag.
Ja visst syns dammet när solen skiner men det hinns nog med, bara att njuta av solen. kram.

#7 - - Lillian:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ så herlig med sol og kos på plenen!

#8 - - yvonne:

Nu ska jag dra täcket över mej.. Nattikram och Pöösss!

#9 - - Henrik Olsson:

Underbara bilder!! :)

#10 - - Hebbe:

Mors..Ja gör det,ta gubben med dig på "100 åringen" Denna morgon liknar dom tidigare,grå,men små strimmor som ger hopp kan jag se...Senare i dag ska jag åka o gratta min lilla syster,om jag tar kaffe med mig så får hon stå för tårtan,,Haé Kram.

#11 - - camilla:

Oj,det här borde jag läst igår.
Jag gjorde ju det du sa att man inte skulle göra...
Vara inne och göra tråksaker ;)
Kram!

#12 - - yvonne:

Morn morn! Solen är här!!!! Hoppas att den kommer till dej med! Morgonkram!

#13 - - fenixmona:

Så härligt, underbart med vårens första fika ute och vad åldern belangar så är vi ju alltid lika unga inuti, det är bara utsidan som förändras...litegrann. Kramiz

#14 - - fenixmona:

Så härligt, underbart med vårens första fika ute och vad åldern belangar så är vi ju alltid lika unga inuti, det är bara utsidan som förändras...litegrann. Kramiz

#15 - - TantGlad:

God morgon!
Du verkar ju vara en sån ungdomlig tjej, att man faktiskt tror du är 19 år.
Ha nu en fin vårlig söndag, och tack för fina bilder.
Kramen!

#16 - - TantGlad:

God morgon!
Du verkar ju vara en sån ungdomlig tjej, att man faktiskt tror du är 19 år.
Ha nu en fin vårlig söndag, och tack för fina bilder.
Kramen!

#17 - - Fina Frun :

NJUT av vädret, fina. Kram!

Till top