mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

KOMPLEDIG

Allmänt Permalink12
Jag tar ut lite kompledigt....
Ses♥
 
#1 - - Sita:

Trevligt med komp. Önskar hag hade lite tid att ta ut med. Kram

#2 - - Rigmor:

Hoppas att du får hjälp på vårdcentralen och att du snart är på banan igen!!
Kram kram

#3 - - Dehäreja:

Det gör du rätt i Mita :) Ta väl hand om dig!

Varm kram!

#4 - - fia:

Skriv så vi vet hur du mår i spiran!! Hoppas de ger dig smärtlindring och bättring <3
kram
Fia

#5 - - Jennie Bergius | Akvarell:

Härligt, njuut!
<3 Jennie

#6 - - Lisbeth:

Låter härligt. Man behöver unna sig de dagarna ibland
Kram

#7 - - yvonne:

Ha det så bra hjärtat!!! Du....jag somnade i soffan .Nattakram och nattapööösss!

#8 - - linda:

va fint

#9 - - fenixmona:

Låter fint med komptid! Ibland måste man bara få ta hand om sig! kramiz

#10 - - Janne:

Morron ! Skönt att ha lite lugn och ro. Ha det bra !

#11 - - Decdia:

Ta hand om dig!!

#12 - - Veiken:

Det är inte dumt alls med lite kompledigt då och då! Take care! Kramar

Till top