mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

ÄR DET INTE DET ENA SÅ.....

Allmänt Permalink12
Är det det andra som man brukar säga. Inatt har jag sovit  extremt dåligt. Högerfoten värker otroligt emellanåt, men i morgon ska jag till vårdcentralen. Om jag kan få nån hjälp där det undrar jag?
Det blir en lugn dag, gubben får ta hundarna som omväxling, jag fixar inte att gå långt tyvärr även om jag har kämpat på ett tag nu....
Ha en fin dag♥
 
Sendscraps.com
 
#1 - - Solglitter:

Men så jobbigt det låter...hoppas verkligen att du får hjälp med det onda!! :(

Stoor kryapåkram och ta hand om dig så gott det går:)

~Lollo~

#2 - - Aurora:

Låter inte roligt. Krya på dig.. Örebro visade oss inte den bra sidan igår. Dimmigt värre uppe hos er. Till råga på så slog örebrotjejerna oss. Kram

#3 - - Sita:

Men vännen vad har du gjort med foten? Nu har jag missat något när jag varit borta. Nätet hos dotter räkte inte för mej. Kram

#4 - - Rigmor:

Så tråkigt, hoppas verkligen att det är av övergående art. Om inte annat så att du får hjälp på vårdcentralen, kanske en inflammation som behöver en rejäl kur med inflammationshämmande tabletter.
Om det nu inte vore för din onda fot så...du missar inte så mycket väderleksmässigt, jag menar att du inte kan ta dej ut. Småruggigt och regn i luften. En inomhusdag har det varit, förutom promenaderna då. Lite frön har kommit jord, ja inomhus det också förstås. Hittade ett kaffefilter med något smått i som jag satte förra helgen, och se...redan uppe!! Men vad det är har jag inte en aning om, så det får bli en överraskning längre fram i vår.
Lycka till i morgon på vårdcentralen vännen!!
kram kram

#5 - - Gittan:

Hoppas du får hjälp med din fot i morgon, inget kul att ha ont usch o fy. Här sitter vi och tittar på Moberg när han lagar mat, lite kul att se tycker jag ändå att han jobbar brett. Krya på dig och ta hand om dig. Kram.

#6 - - yvonne:

Vad har du gjort med foten??Svar: Än så länge funkar det!! Ikväll ska jag se Så ska det låta! Kram!

#7 - - yvonne:

får se om jag orkar hålla mej vaken och se filmen på 4an ..Nattakramen och pöösssen!

#8 - - kaffehörnan:

Håller tummarna du får hjälp
kram

#9 - - yvonne:

Än så länge klarar jag att vara vaken!!! Pööösss!

#10 - - fenixmona:

Fötterna är så viktiga för oss och det blir stora problem när det inte går att gå som vanligt! Hoppas du får hjälp! Kramiz

#11 - - Sita:

God morgon. Hoppas du får hjälp med foten idag. Här har det kommit ner en hel del snö i natt. Kram

#12 - - Moi:

Usch då, det låter inte alls bra.
Hoppas verkligen du får nåt som hjälper och botar!
Kram kram!

Till top