mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

JAG MISSADE EN SAK

Allmänt Permalink12
Julpyntet är bortplockat, under helgen fick jag ett ryck och allt försvann, så skönt. Men på eftermiddagen fick jag syn på dom här...
Det är två julkulor som jag bland annat sparade från mammas julsaker. Dom är otroligt fina och jag vet inte hur gamla dom är. Men dom låg på ena skåpet i rummet så jag missade att plocka ner dom i jullådan. 
Nu tror jag minsann att det inte finns något mer kvar..**
Det har snöat av och till hela dan och kvällen och ska även fortsätta i natt. Nu börjar jag tycka att det inte är lagom längre snart..*L*..
Haa de
 
#1 - - yvonne:

Oj vad ni har fått snö!!.Nu tänker jag tippa ner i sängen och se något på Ipaden... Nattikram och Pööösssen!

#2 - - Susanne P:

Det är alltid nåt som blir kvar av julen... ;)

Kram

#3 - - mickis:

Tänk att man alltid glömmer ngt nör man jular av...
Godnatt
Kram

#4 - - fenixmona:

Så typiskt att något alltid blir kvar...här var det en tomtebild på kaffeburken. Kramiz

#5 - - Herr Nilssons Fru :

Dom var fina - ja dom var helt underbart fina. Klart de gömde sig kvar, så vackra saker vill ju inte komma i skymundan. Jag har inte hittat något kvarglömt ännu varjefall :) go torsdag.
Kramiz

#6 - - Hebbe:

Mors,,Här snöar det skapligt just nu,,ska sopa av bilen,,sen ska jag köra barn till skola o dagis...Sen tar jag väl en slappisdag,innan det blir dags att hämta hem barnen..Säger som du,det räcker nu med snö..Haé Kram.

#7 - - yvonne:

Godmorgon! Jag slocknade tidigt igårkväll.Ha en bra dag .Morgonkram!

#8 - - camilla:

Hihihi...
Att det alltid ska vara så att man glömmer NÅT kvar.
I år glömde jag två saker. Fast jag hade så lite julsaker framme :)
Kram!

#9 - - Hörni!:

Så fina de är! Alltid glömmer man någon av alla julsaker framme. :)

#10 - - browneyedgirl:

Snö i mängder =) Här fick jag försöka sopa fram bilen idag.
Kram och ha det fint vännen <3

#11 - - Ama de casa:

Haha! Ja, alltid glömmer man nåt... :-D

#12 - - Kenneth:

Konstigt att det varje år alltid blir kvar något framme :)

Till top