mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

JA VAD FANNS I SNÖN?

Allmänt Permalink14
En leksak hittade dom, och den var fastfrusen där det var isigt under snön så dom fick jobba ett bra tag att få loss den..**
Ja då hade dom sysselsättning ett tag...
Idag har vi sol igen faktiskt, härligt. Vi är straxt färdiga för en långrunda, 
Ses....♥
 
#1 - - yvonne:

Ja vi käbblar mycket med varandra.Vill du ha lite gratis förkylning??? Jag har så mycket att jag kan ge bort lite!! Kram !

#2 - - carina:

Då hade dom en liten aktivitet att pyssla med, dina vackra vovs♥
JÄTTEKRAMEN vännen♥

#3 - - Sita:

Det blev en bra leksak. Ingen sol här uppe.Kram

#4 - - Herr Nilssons Fru :

Härligt med sol, de har vi oxå idag, vi kom just in från vår skogspromenad. De blåser här så även om de inte är mer än minus 1 så känns de som 10 :) men när man traskat på i snabb takt är man snart varm:)

De som göms i snö (is) kommer upp i tö, fast hundar kan ju sällan vänta.
Kramiz

#5 - - Emma:

Åh så söta! Riktigt fina bilder! :)
Kram

#6 - - Solglitter:

De är ju för underbara dina voffs!! Så jättesöta :)

Sv: Recept på brödet lägger jag in i nästa inlägg:)

Ha det gott vännen
Kram Lollo

#7 - - yvonne:

Jag gjorde vitlöks yoghurt och hade till potatisen Oj vad jag luktar utlänning !!!!! Kram!

#8 - - moi:

Wow, ett kraschlandat ufo i gräsmattan ;)
Kram

#9 - - Olympia Thurfjell:

Vilka härliga hundar, dösöta ju :)
Ha en fin kväll!

#10 - - Olympia Thurfjell:

Vilka härliga hundar, dösöta ju :)
Ha en fin kväll!

#11 - - Ama de casa:

Haha! Dom är för härliga dom två :-)

#12 - - yvonne:

Nu tar jag nattasäcken på mej och försöker sova .. Nattikram och Pööösss!

#13 - - Rigmor:

Se där...det vart liksom aktivering utan större besvär från mattes sida...ibland sköter det sig självt!!
Ja vilken dag vi haft!! Jag hann med en skön morgonrunda, sen blev det trimning för Zambos del. Det är ju hans "gammelmatte" som sköter om det, så det tar nästan hela dagen, så när vi kom hem var det redan skymning. Och Zambo var definitivt inte sugen på någon mer långpromenad då, helt slut var han. Ja hon hade en löptik också...kan det ha berott på det...*blink,blink*...??
Så nu har jag beställt en dag till, i morgon, med samma väder...det är väl inte för mycket begärt??
Ha det gott!!
Kram kram

#14 - - ansepanse:

vad roligt för dem :) där fick de jobba på riktigt ordentligt, hjälpte de varandra eller försökte en av dem "vinna"?
kramar vännen <3

Till top