mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

EN NY BOK PÅ GÅNG

Allmänt Permalink9
Idag läste jag ut den bok jag höll på med, och jag är sån att jag kan kasta mig in i en ny bok igen. Så i kväll tänkte jag börja med Emma Hambergs Rosengädda nästa, jag har läst andra böcker av henne och tycker hon skriver bra.
Lite småputtrigt sådär...**
 
Vad har dom hittat för intressant i snön??
Ses....♥
 
                                     
#1 - - yvonne:

Vad har pågarna hittat??? Nattikram och Pööös på dej!

#2 - - fenixmona:

Böcker är en av livets glädjeämnen! Jag brukar också direkt kasta mig över nästa när en är slut.
Vad har de hittat för spännande där tro...Kramiz

#3 - - Kenneth:

nått som verkar vara väldigt intressant där i snön

#4 - - browneyedgirl:

God morgon <3
Älskar en bra bok, men det var ett tag sedan jag läste länge och tog mig den tiden.
Kram vännen <3

#5 - - browneyedgirl:

God morgon <3
Älskar en bra bok, men det var ett tag sedan jag läste länge och tog mig den tiden.
Kram vännen <3

#6 - - moi:

Jag behöver nog smälta den avklarade boken innan jag ger mig i kast med nästa. Har så lätt för att blanda in personer och miljö i den nya annars.
Vad i hela friden är det killarna har hittat???
Kram

#7 - - yvonne:

Godmorgon! Jag vet ju inte när du knoppade in .Men jag misstänker att det var därifrån jag började berätta..Hundar är bra på att hitta saker Kram!

#8 - - Hebbe:

Hej du..Tackar,,ja det är väl så att man är själv sin bästa dräng,,jag har ju alltid varit intresserad av handarbete i en mängd olika former..Ja vad har vovvarna hittat,säkert något spännande för en hundnos..Haé Kram.

#9 - - mickis:

ja vad är det vovvarna har hittat?

Emma Hamberg är född i vår grannkommun, där min dotter gått i skolan :-)
Hoppas boken är bra!
kram

Till top