mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

METROLOGISK VÅR OCH DIMMA

Allmänt Permalink10
Imorse sa dom på radion att nu kan vi säga att den metrologiska våren är här. En månad tidigare än normalt, och det firar vi med en dimma som gör att det ser höstlikt ut istället
 Bild från Google.....
Ses....♥
#1 - - yvonne:

Godmorgon! Ingen dimma här mer än den som är inne(i huvudet) Ha en bra fredag! Kramen

#2 - - fia:

Aja...dimmorna skingras och sen blir det solsken :)
Trevlig helg!
kram
Fia

#3 - - ansepanse:

vi har redan haft metrologisk vår ett tag :) lite halvdimma har jag just nu
önskar dig en fin dag vännen
kramen <3

#4 - - ansepanse:

sv: visst vore det fint om solen ville visa sig, men jag tror att det är kört här hos oss idag
ha en fin fredag nu
kramar <3

#5 - - Herr Nilssons Fru :

Dimmigt, ja de har vi haft varje morgon o varje kväll till och från en tid nu, framför allt de kvällar jag kör till träningen då är de alltid dimmigt :)
Våren kommer i morgon - i morgon är det mars då kommer våren till oss här nere i söder varjefall.
Ingen sol synlig här heller idag. Men den är där bakom molnen o väntar på att molnen ska dra sin kos.
Kramiz o go helg på dig

#6 - - Susanne:

Så härligt att våren är här tidigare. Hoppas den får stanna kvar också. Vi har fått några bakslag med snö men det smälte bort fort :)

Kramisar

#7 - - Henrik Olsson:

Ja, våren är tidig i år! :)

#8 - - yvonne:

Uch !! Det har regnat hela dan här Ha en skön fredagskväll.. Kramen!

#9 - - yvonne:

Har tagit fram dansskorna!!! Kram!

#10 - - aurora:

På väg mot dina trakter.Spelar i Örebro i eftermiddag. Kram

Till top