mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

FINPUTS

Allmänt Permalink14
Dags för besök hos frissan nu på förmiddagen. Lite finputs innan, peta öron för säkerhetsskull och klippa bort det envetna "skäggstrået" på hakan..*L*..
Men först en sväng med vovvsen....
Ses...♥
#1 - - moi:

Vill man vara fin får man lida pin.
Och allt detta finputs som numera krävs så fort man ska besöka nån.
Jag hade ju ansning av benen senast i förrgår inför stygnborttagningen. Så nu får frissan vänta för jag orkar bannemej inte med öronen också denna veckan :)
Kram

#2 - - yvonne:

Tittut på dej vännen!Jag petar aldrig öronan när jag ska till frissan jag hör honom ändå *L*....Hackspetten har inte trummat här än.Ha en fin fredag !Kram!

#3 - - mickis:

Skönt att bli lite ompysslad hos frissan :-)

Ha en riktigt bra fredag!
kram

#4 - - MICKAN¸.•°`♥✿⊱╮:

Skönt att bli lite ompysslad.
Snö har du fortfarande också ser jag.
Idag ösregnar det här så den sista snön kanske försvinner.
Ha en riktigt bra helg :)

#5 - - carina:

Härligt att få håret fint. Men jag tycker du alltid verkar vara fin i håret vännen :)
Kramen♥

#6 - - Sita:

Ska nog beställa tid hos frissan i mars. Så jag är fin när bebisen kommer i början av april. Kram

#7 - - Synskadad fyrabarnsmamma:

HIHI DET VAR VÄL INTE TILL ÖRONLÄKAREN DU SKULLE VÄL ;)
NU ÄR DU SÄKERT REDAN FIN I HÅRET. SKÖNT ATT FÅ BLI OMPYSSLAD. HA EN JÄTTEFIN FREDAG EN STOR KRAM TILL DIG OCH EN STOR KRAM TILL VOVVVEN

#8 - - Susanne P:

Det är så härligt att få sig en riktig omgång hos frissan. Jag undrar när jag har min nästa klipptid?
Det måste jag genast kolla...
Kram

#9 - - Rigmor:

Visst är träääligt när det växer strån både här och där, som man alltid upptäcker i spegeln i hissen på väg upp till jobbet, och då är det för sent...
Tänkte på dej idag på jobbet, en av våra vikarier kom med en ny mugg...behöver jag berätta hur den såg ut?? Såg att den var god att dricka ur dessutom...
Men vad hände med vädret här frampå eftermiddagen?? Det är då ingen ordning på någonting. Det sköna var att när jag väl kom hem hade mannen slutat tidigare och redan gjort promenaden, så det slapp jag. Istället fick jag kasta mej på maten, pulled pork. Kan rekommenderas, och det är betydligt godare än det låter...!!
Jo jag är trött, fruktansvärt trött. Men nu är det ledig helg, och jag har lovat mej själv att för varje gång jag sänder jobbet en endaste liten tanke så ska jag böta en tia i en skål...Tror att på söndagskväll ligger det väl en hel liten förmögenhet där...
Ha en skön helg vännen och tack för att du bryr dej!!
Kram kram

#10 - - yvonne:

godnatt vännen! sov så gott!! Nattakram och Pööösss!

#11 - - Ama de casa:

Lycka till med putsningen :-)

#12 - - ansepanse:

hoppas det blev bra :)
önskar dig en fin helg
kramar vännen <3

#13 - - Hebbe:

Hej du,Hoppas frissan gjorde dig nöjd,men det brukar ju bli bra,har jag läst tidigare..
Ja det är kul att göra egna sammansatta ord,,men dom klarade av det ändå..Haé Kram.

#14 - - yvonne:

Maten var god och den var lättlagad! prova!Kram!

Till top