mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

ATT HÅLLA LÄNGE

Allmänt Permalink13
 Tänk ibland köper man tulpaner och man sköter dom efter konstens alla regler och ändå slokar dom efter några dagar. Men en vecka ca det håller dom för det mesta i alla fall.
Nu har jag en bukett tulpaner som stått sig så fina i två veckor,och dom är jättefräscha...
Visst är dom underbara, och man blir glad av att titta på dom....
                               
                                   
#1 - - Decdia:

Men shit, två veckor?! Jag är glad om mina håller mer än några dagar. :)

#2 - - Hebbe:

Tack o Bock,,ja nu har jag lagt till en årsring..Ja det blev/blir väldigt lugnt,blir mest telefon/Fb grattis,,Os går ju bra 3 nya medaljer säkrade i dag..Tulpaner är en vårens budbärare..Haé Kram

#3 - - Henrik Olsson:

Oj, två veckor är lång tid! :)

#4 - - Ama de casa:

Visst blir man glad av att titta på dom - men jag blev gladare av att titta på dig :-)

#5 - - moi:

Två veckor?!?!?!?! Vad är de tulpanerna gjorda av??
I övrig håller jag med Ama!
Kram

#6 - - Gittan:

Ja visst är det olika och vad härligt att ha dom så fina i två veckor, jag älskar "fraset" när man tar i tulpaner. Håller med att man blir glad av tulpaner och av dig. Kram.

#7 - - ansepanse:

två veckor!!! lyckost, mina är en vecka och ser inte särskilt fräscha ut längre
kramar vännen <3

#8 - - TantGlad:

Hmmm.....2 veckor?? Har du nåt knep måntro?
Mina snittblommer håller högst ett par dagar. Sen ledsnar dom hos mig.
Fint med blommor.

Ha en fin onsdagskväll nu.

#9 - - Rigmor:

Säkert att du inte köpt sidenblommor...?? Man kan ju nästan ta fel ibland, de ser ju väldigt äkta ut en del konstgjorda...Verkligen fin kvalité (säger man så om snittblommor...?) på dina tulpaner, och fin färg också!!
Men du...vad säger vi om eftermiddagen- och kvällens väder?? Var det verkligen nödvändigt...??
Ha det gott vännen!!
Kram kram

#10 - - yvonne:

Jag blev gladare av att titta på dej vännen! nattikram och Pööösss!

#11 - - Henrik Olsson:

Sv: Jag har köpt henne, så hon stannar! :)

#12 - - fenixmona:

Två veckor och så jättefina! Helt fantastiskt! Kramiz

#13 - - carina:

Hur lyckas du hålla dom så fina som hela två veckor??
Du måste ha magiska fingrar vännen :)
Kramen rara du♥

Till top