mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

INGEN SHOPPINGLUST

Allmänt Permalink10
Det är alltid så nästan att när jag bestämmer mig för att åka iväg och handla kläder tex, så finns det inget som lockar. Så var det i dag också, och det är konstigt när det gäller mig som älskar att shoppa...**
Jag gick runt på Lindex och tyckte mest att det var en massa stickat överallt, och visst det var snygga tröjor,men inget jag kände för just nu. Tills jag såg den här tröjan,mjuk och skön och inte så tjock.
 
Scarfen..stavar man så? tyckte jag var snygg så den följde med,   sen hade jag en rabattcheck 25% på underkläder, och det var bra för en ny behå behövde jag...**
Ja det var dagens shopping, och nu dags för mat, jag gjorde en stor potatisgratäng med kassler i går så det räcker i kväll också. Sånt gillar jag...
Ses....♥

#1 - - moi:

JA, jag hittade. Det var verkligen en förändring må jag säga.
När jag verkligen behöver nåt i klädväg så hittar jag aldrig nåt.
Men annars fyller jag garderoben ganska bra, med mer eller mindre användbart...
Kram

#2 - - ansepanse:

hej :) självklart följer jag dig till din nya fina blogg :)
vilken fin tröja, jag gillar heller inte om tröjor blir alltför varma
Sv: J har gjort den brunnen, visst är den väl fin
kramar vännen <3

#3 - - Sita:

Hejsan. Har varit till Kumla o köpt en bil till Ellinor o Simon idag. Var till Kafé till salu o fika först. Kram

#4 - - mickis:

Snygg tröja den kan man ha både på sommaren & på hösten & ja för all del resten av årstiderna oxå :-)

En bh kan man aldrig få för mycket av :-)

Ha en fin kväll!
Kram

#5 - - Annette:

Hej bruden! Självklart att jag följer dig. Det var verkligen en förändring på bloggen.Jag shoppade lås förra veckan också.Vi var i Örebro en sväng,så det blev nya vinterstövlar och skor.Plus lite till förstås blir det ju alltid. Snygg tröja du hittade och bh får man aldrig nog av. Kram vännen

#6 - - yvonne:

Snyggt jobbat!! Bra smak har du! nattikram och Pöösss!!

#7 - - Maria:

Det var väl ett bra köp, snyggt blir det också. Det är väl skönt när maten är färdig bara att värma och äta å njuta.
Du får njuta av dagen också/kramizar

#8 - - Fenixmona:

Den tröjan såg riktigt go ut! Skulle också behövt något nytt, just nu så ambulerar jag mellan min blå o min vita pippitröja...så folk tror nog inte att jag har något annat än dessa två...Kramiz

#9 - - yvonne:

Godmorgon!Våra kommentarer mötes i rymden i natt!!Hoppas att du har sovit gott!! Morgonkram!

#10 - - Paula´s Blogg:

Godmorgon!
Såå fina kläder du hittat :)
Hittade en tröja hos HM igår..bild kommer.

Idag vattengympa :)

Ha en fin dag!

Kramn

Till top