mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

EN NYANS AV GRÅTT

Allmänt Permalink8
I går kväll var det lite kallare och stjärnklart, i dag har himlen en nyans av enbart grått. Passande väder för städning kanske. Inte för att jag har nån lust,och det har man väl aldrig egentligen. Men när dammet har samma nyans som himlen utanför,ja en sån där grå hinna som ligger överallt då är det dags känns det som.
Efter morgonprommisen får jag nog börja med golven, med paus för gofika..**
 
Ses....♥
#1 - - Paulina:

tycker de flesta dagar har "en nyans av grått" nu för tiden ;D

#2 - - Paula´s Blogg:

Här ska det också städas mellan varven....
Ha en bra dag!


Kram

#3 - - Klara:

Det bästa med att städa är att veta hur snyggt det kommer bli efter!

#4 - - Rigmor:

Och eftersom jag tycker grått är fint i heminredning...så skippar jag städningen...hahaha!! Funderar däremot på att ställa fram dammsugaren innanför ytterdörren om det händelsevis skulle komma någon som retar sej på att det inte är städat...så är det bara att greppa och köra igång!!
Morgonpromenaden avklarad, och en vacker dag kommer jag att hamna i dammen...Rådjuren går dit och dricker tidigt på morgonen, vi har sett dom några gånger också, och du kan tänka dej vilka dofter det finns där sen...
Ha en bra dag vännen, och unna dej lite kaffe med jämna mellanrum, det är bra för både själ och hälsa...
Kram kram

#5 - - Ama de casa:

Jag gör nog samma som du, men eftersom golvrelaterade uppgifter inte ingår i min befattningsbeskrivning så nöjer jag mig med gofikat ;-)

#6 - - Hebbe:

Hejsan,,ja en grådag,verkligen,en sval sådan bara +4 just nu,,dom hotar med regn senare..
Ja d,man kanske ska släpa runt dammsugaren,en vända,en maskin tvätt har jag på G..Haé Kram.
Ds,,regnet kom nu...

#7 - - ansepanse:

mm, jag tänkte ta hallen och köket idag, det är ett måste
här regnar det dessutom så jag måste tända här inne för det är så mörkt
kramar

#8 - - yvonne:

Ingen städning här trots att det är grått härinne!!!!!!!!Du får ta dej en em nap!!!!! Kram!

Till top