mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

DAGS ATT GE SIG UT OCH TRÄNGAS

Allmänt Permalink4
Nog för att jag gillar att shoppa, men inte att trängas bland en massa folk och bli varm och svettig. Men julklappar ska köpas och som tur är så blir det till barnbarnen bara, det räcker gott och väl. Förr skulle hela släkten ha när vi hade stor juklappsutdelning. Men som sagt nu är det betydligt lindrigare....
Vi ska åka nu efter lunch och gubben har precis varit i väg och fodrat hästarna. Hundarna fick sin morgon eller snarare förmiddagsrunda ute vid Munkatorp där dom kan springa lösa. Härligt i det frostfrasiga gräset. 
 
Spänningen är oliiiidlig.....**
Tjohej, då kör vi.....
Och det ska husse o matte också göra nu, jag hoppas vi får tag i det vi ska ha....
Ses...♥
              
.
#1 - - yvonne:

Jag har köpfri dag idag!!Ja det brukar gå bättre för dom som kommer tvåa-trea i Idol.. Vi kollar Agnes ikväll!! Kram!

#2 - - moi:

Har bara lämnat lägenheten en kort stund och tänker inte lämna den mer idag. Allt är upp och ner för jag städar och det går väldigt långsamt. Liksom adventspyntandet...
Kram o glad lördag

#3 - - Henrik Olsson:

Vad härligt det ser ut för vovvarna! :)

#4 - - Hebbe:

Kväller..Ja vi får se om någon är frysen om huvudet..Jag är klar med klapparna,känns bra..
Vovvarna ser ut att ha kul med varandra,,Haé Kram.

Till top