mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

INTE SÅ ORIGINELLT KANSKE

Allmänt Permalink27
Men jag tänkte önska alla er fina bloggvänner ingen nämnd och ingen glömd ett riktigt fint slut på det gamla året och ett Gott Nytt År!!!
Hoppas vi ses igen nästa år...
Kram på er♥♥♥♥
 
 
 
 
#1 - - Henrik Olsson:

Gott nytt år! :)

#2 - - ansepanse:

GOTT NYTT ÅR till dig också
och vi hörs, det gör vi :)
kramar

#3 - - Lisbeth:

Sänder över en Gott nytt åpr hälsning till fina dig. Det här året ska bli det bästa
Kram

#4 - - Ama de casa:

Haha! Nej, du är nog ensam om det budskapet på din blogg idag ;-)

GOTT NYTT ÅR!
Kram

#5 - - carina:

Klart vi syns nästa år :)
Gott nytt år vännen!
Kramen♥

#6 - - Hörni!:

Tack detsamma till dig och din familj! :)

#7 - - Jennie Bergius - färg och kärlek:

Tack så mycket! Vi mår bara bra, väntar på sista och bästa julklappen :) Ett gott nytt år önskar jag dig! <3 Jennie

#8 - - Camilla, Gucci & Chanel:

Detsamma till dig, familjen och hundarna såklart!!! <3

#9 - - yvonne:

Skönt att dina hundar tål smällare! Ha en trevlig kväll när gubben din kommer hem! Gott nytt år!!Kram!

#10 - - yvonne:

Jag hoppas att dom inte ska smälla så mycket i denna gatan! Kram ♥ ♥

#11 - - Rigmor:

Och för att vara på den säkra sidan...*skrattar*...så önskar jag dej ett Gott nytt År igen!!
Kram kram

#12 - - moi:

Kanske inte så unikt för dagen, men det vore nog lite konstigt annars :)
Jag önskar dig och alla i din närhet detsamma!
Kram

#13 - - Henrik Olsson:

Gott nytt år! :)

#14 - - Aurora:

Gott Nytt År! kram

#15 - - syren:

Hoppas vi ses nästa år.
Gott Nytt År!

#16 - - syren:

http://syren-syren.blogspot.com Hoppas det fungerar! Kram

#17 - - Dehäreja:

En finare hälsning från dig och dina Pälsklingar kan man ju inte få...
Oscar och jag önskar er alla ett riktigt...

Gott Nytt År!

#18 - - MICKAN¸.•°`♥✿⊱╮:

Ett riktigt Gott Nytt År ska du ha!

#19 - - yvonne:

Nu ska jag med lägga mej.Har varit ute med hundarna.. Sov gott! Nattikram och pööösss!

#20 - - camilla:

Gott Nytt År!
Kram!

#21 - - Sita:

God morgon o god fortsättning på nya året. Härlig nyårs bild. Kram

#22 - - yvonne:

Godmorgon! Kom ju inte i säng förren vid halv tvåtiden! Och då glömde jag att natta dej! Morgonkram!

#23 - - browneyedgirl:

God morgon vännen =) Äntligen kom jag in på din blogg. Hoppas du hade en mysig afton igår. Stor kram

#24 - - fenixmona:

God fortsättning på detta nya år! Kramiz

#25 - - mickis:

Gott nytt år!
Hopas er nyår blev riktigt mysig :-)
Kram

#26 - - ansepanse:

GOD FORTSÄTTNING på det nya året
kramar <3

#27 - - Kenneth:

Fin bild

Till top