mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

I DAG FÅR MAN SKRAPA RUTOR

Allmänt Permalink10
Det är inte ofta den här vintern som man behöver skrapa rutorna på bilen. En av fördelarna med en mild vinter. Fast med tanke på att det blir betydligt mindre smuts på hundarna när det är lite kallare och fruset så tar jag hellre det.
Men det finns såklart nackdelar också, och det är halkan på vägarna som blir. 
Nu ska jag blåsa håret torrt sen ge mig ut med hundarna och njuta av en fin morgon...
Ses....♥
 
 
#1 - - Hebbe:

Hej du,,Blev ingen bio,kom dit 5 min efter att kassan öppnats,,redan fullsatt,,jag har nog aldrig sett så många besökare på Folkan tidigare..
Ja det blev riktigt bra när den kom upp på väggen,,håller med dig,,hellre 5- än 5+ denna tid på året..Haé Kram.

#2 - - Aurora:

I den här änden på Vättern är det plus. Kram

#3 - - yvonne:

God förmiddag!Dom har varnat i radion för halkan! Jag köpte tupperware för 30 år sen och dom funkar än. Men jag köpte inget igår för jag fick en hel del av min vän Gun,hennes mamma dog och då var där en del tupperware! Ha en bra dag! Kram!

#4 - - ansepanse:

här har vi inte några frostgrader och har inte heller haft i natt, jag är lika gärna utan dem, fast det förstås, vovvarna skulle vara renare ifall det var lite kallt
kramar

#5 - - Hebbe:

Jag har pratat med några som sett den,,och det är verkligen delade meningar..Men det blir en extra visning nu på onsdag kl 19,får väl gå då..Haé Kram.

#6 - - Kenneth:

Här i Malmö 5 plus

Ja snart nytt år, nya möjligheter
Häng med på min utmaning

#7 - - TantGlad:

Sant det att det är inte ofta denna Vinter att rutorna får skrapas.

GOTT NYTT ÅR TILL DIG.

#8 - - syren:

Än har vi inte behövt skrapa bilrutor. Vacker bild! kram

#9 - - Janne:

God Kväll ! Här är det Måndagsmys framför TVn idag. Gott Nytt 2014 !

#10 - - moi:

Vi har haft en solig, härlig dag idag. Plus 5-6 grader så inga rutor har behövt skrapas. Fast den nyligen tvättade bilen är inte längre det minsta ren.
Kram

Till top