mitasplace.blogg.se

En blogg som handlar om mig,mitt liv i vardagen på både gott och ont, en dagbok helt enkelt. Hundar och barnbarnen betyder mycket för mig...♥

BÄST ATT GÖRA SLUT PÅ GLÖGGEN

Allmänt Permalink10
Det finns halva flaskan kvar av Lucia glöggen, man får passa på att dricka ur den nu innan helgerna är slut. Sen vill man inte ha nån glögg..**
                
 
 
 Jag tittar på Fröken Frimans krig, jag gillar verkligen såna serier med en sann historisk bakgrund...
Bra skådisar också...
 
 
zwani.com myspace graphic comments

#1 - - Susanne P:

Kan man inte frysa in glöggen? ;) ;)

Jag önskar dej ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt År!

Kram

#2 - - yvonne:

Oh!! Kom på att jag har ju också glögg kvar!! Tar ett glas innan jag lägger mej!! Pöööössss och kramen!

#3 - - Rantamor på näthinnan:

Kikar in på din nya blogg och vill önska dig...
ETT GOTT NYTT 2014.

Tjingelingen från Rantamor.

#4 - - Maria:

Många Nyårskramar från Maria

#5 - - fenixmona:

Oj, där sa du något! Jag har helt glömt glöggen i år, den är oöppnad.
Önskar dig och de dina ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kramiz

#6 - - Solglitter:

Glögg är ju så gott...här är den slut nu..hiih...och vi köper nog ingen ny...

Önskar dig och de dina ett riktigt ...

Gott Nytt År!!

Stor nyårskram från Lollo

#7 - - Sita:

God morgon. Gott slut till er o ett GOTT NYTT ÅR 2014. Kramar

#8 - - yvonne:

Godmorgon! Jag somnade gott och sov länge1 Ha en bra kväll du och gubben!! Morgonkram!

#9 - - moi:

Fröken Friman var en angenäm bekantskap - ser fram emot upplösningen.
Gott Nytt År på dig!
Kram

#10 - - Kenneth:

har inte kollat på tv sen vi for iväg :)

Till top